Google Adsense Notifier maken?

Pagina: 1
Acties:

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11 13:20
Ok, ik heb op mijn website sinds gisteren weer google ads in gebruik. Had hiervoor een of ander schunnig bedrijf in amerika, maar die gingen na maanden lang ineens rare eisen aan mn site stellen en hebben me geblockt :/

Anyway, gisteren dus letterlijk elke 10 minuten gerefreshed en gekeken hoeveel geld er binnen kwam, en das best leuk om te zien ;)
Toen dacht ik ineens aan een belachelijk idee: een google adsense notifier. Elke 5 minuten google adsense checken en dan een *kasjing* geluidje laten horen als er weer geld binnenrolt :P

Gister dus maar even met InternetOpen Win32 calls geprobeerd wat voor elkaar te krijgen, maar het lukt me gewoon niet om een programma te laten inloggen op google adsense :(
Gewoon de POST-vars van de form overnemen en een simpele POST doen blijkt niet genoeg :(

Vroeg me af of iemand anders dit misschien al eens geprobeerd had, en weet hoe het moet?

Alvast bedankt,
TB

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

Verwijderd

Neem een mac en download een adsense widget :-)

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Eeuhm......google es er op? Dan hoef je het niet zelf te maken. Er zijn er al een flink aantal die het kunnen. Zowel firefox plugins and standalone programmaatjes.

Copy.com

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11 13:20
sariel schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:34:
Eeuhm......google es er op? Dan hoef je het niet zelf te maken. Er zijn er al een flink aantal die het kunnen. Zowel firefox plugins and standalone programmaatjes.
Al flink wat gegoogled, maar verder dan een of ander PHP script waarvoor ik moest betalen kwam ik niet :S
Welke keywords heb jij gebruikt ?

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:46

TheDane

1.618

TheBlasphemer schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:37:
[...]

Al flink wat gegoogled, maar verder dan een of ander PHP script waarvoor ik moest betalen kwam ik niet :S
https://addons.mozilla.or...php?q=adsense&app=firefox :?
Is trouwens niet helemaal wat je wil, maar wel "handig" ;)

[ Voor 9% gewijzigd door TheDane op 03-05-2006 15:41 ]

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
TheBlasphemer schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:37:
[...]

google adsense notifier

Copy.com

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Sorry dat ik een topic omhoogkwakkert. Maar gaat er tegenwoordig bij niemand een belletje rinkelen als je zulke software gebruikt? Hoe weet je nou of die aardige toolcreator niet eventjes mooi je adsenseaccount kan hijacken?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Is allemaal leuk hoor, maar iemand had dat dus blijkbaar ook bij mij gedaan, en ik werd mooi afgesloten! Ik zou dus niet zo'n programma aanzetten, want je bent daarna alles kwijt. Ik had $118, m'n activatie key kreeg ik de dag erna, balen dus!!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:16:
Is allemaal leuk hoor, maar iemand had dat dus blijkbaar ook bij mij gedaan, en ik werd mooi afgesloten! Ik zou dus niet zo'n programma aanzetten, want je bent daarna alles kwijt. Ik had $118, m'n activatie key kreeg ik de dag erna, balen dus!!
Misschien moet je even lezen waarover het gaat, want we hebben het hier nergens over een autorefresher. ;)
kmf schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:12:
[...]

Sorry dat ik een topic omhoogkwakkert. Maar gaat er tegenwoordig bij niemand een belletje rinkelen als je zulke software gebruikt? Hoe weet je nou of die aardige toolcreator niet eventjes mooi je adsenseaccount kan hijacken?
Dat weet je niet, tenzij je gewoon een opensourcetooltje gebruikt dat je zelf compileert of zelf iets in elkaar knutselt. :) Ik gebruik de Firefox Add-on al maanden naar alle tevredenheid.

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 09-11-2006 15:21 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11 10:29
Weet iemand of er ook een PHP script hiervoor bestaat in plaats van een firefox-plugin? Ik zou m'n AdSense-inkomsten graag als PHP-variabelen beschikbaar hebben, om hier dingen mee te doen.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het is domweg een kwestie van inloggen op een site en de output daarna parsen, dat kun je toch zelf wel maken? :) Kant en klare oplossingen beginnen we hier niet aan, we zijn McDonald's niet. Zie ook Programming FAQ - Scriptrequests. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• kmf
  • Niet online

kmf

-NMe- schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:21:
[...]

Dat weet je niet, tenzij je gewoon een opensourcetooltje gebruikt dat je zelf compileert of zelf iets in elkaar knutselt. :) Ik gebruik de Firefox Add-on al maanden naar alle tevredenheid.
Het is een risico dat je neemt en dan moet je er ook rekening mee houden. Ik merk wel dat ik de laatste paar jaren steeds meer dit soort tools ziet, sommige zullen heus wel legit zijn, maar er zijn ook een hoop bij die minder genereus zijn zoals ze willen voordoen.
Paypalcheckers, adsensecheckers, gmailcheckers. Als er geld mee betrokken is moet je gewoon wat voorzichter te werk gaan.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• kmf
  • Niet online

kmf

-NMe- schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:39:
Het is domweg een kwestie van inloggen op een site en de output daarna parsen, dat kun je toch zelf wel maken? :) Kant en klare oplossingen beginnen we hier niet aan, we zijn McDonald's niet. Zie ook Programming FAQ - Scriptrequests. :)
Makkelijker is om adsense gewoon emails naar je toe te laten sturen met de rapport van de dag. Deze kan je dan automatisch uitlezen en er iets leuks mee maken.

Dit bv. http://www.nix.fr/en/csvadstats.aspx?q=download

Je kan deze de CSV-bestanden laten parsen (wat ik doe) maar je kan ook kiezen om deze automatisch te laten inloggen en de gegevens te pakken (doe ik dus niet)

[ Voor 16% gewijzigd door kmf op 09-11-2006 16:34 ]

Pagina: 1