[word] Inhoudsopgave - pagina nummers rechts uitlijen

Pagina: 1
Acties:
  • 713 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-07 19:28
Nu ben ik eigelijk niet zo'n wordfan en heb ik er ook niet zo veel ervaring mee, maar af en toe is het toch wel makkelijk, net als nu. Ik moet een werkstukje voor school maken, maar ben op een probleem gestuit.

Ik heb een inhoudsopgave gemaakt, gebaseerd op m'n eigen opmaakprofielen (Kop, SubKop en SubSubKop :P). Vervolgens heb ik ook de opmaak van de inhoudsopgave aangepast en dan moet ik nu alleen nog maar ff de pagina nummers erbij plakken en die dan rechs uitlijnen. Maar... probleem:

Wat ik ook doe, de pagina nummers blijven altijd aan de linkerkant staan.

Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/1683/word6he.gif

Dit is ontzettend verveldend, want dat zou beteken dat ik heel de inhoudsopgave zelf moet gaan lopen typen, en hij is nogal groot. Daarnaast zou ik dan ook nog 'ns al die pagina nummers enzo op moeten gaan lopen zoeken, elke keer weer veranderen enz. Daar heb ik dus gewoon geen zin in.

Doe ik hier nu iets fout, of ben ik op een bug in word gestuit?

En voor de experts onder ons. Word werkt allemaal met van die leuke codes, waar ik eigelijk geen gebruik van maak, maar diegene waar m'n menu mee wordt gemaakt is:
code:
1
{ TOC \h \z \t "Kop;1;SubKop;2;SubSubKop;3" }
(Al zal dat waarschijnlijk ook niet helpen.)

Edit voor post :P :
Ik heb nu het probleem min of meer weten te omzeilen, door gewoon grof in het menu te gaan lopen rammen en een recht uitlijnen tab aan de rechterkant (duh!) van de pagina te plaatsen. Maar dan kan ik nog steeds geen dingen zoals opvultkenen gebruiken, tenzij ik deze ook weer allemaal zelf ga lopen invoeren. Als er iemand even een oplossing heeft voor mijn probleem, dan zou ik het graag horen.

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Waarom heb je je eigen kop/subkop/subsubkop profielen gemaakt? Als je was uitgegaan van de standaard profielen en die had aangepast was de index automatisch goed gegaan...

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-07 19:28
Nvidiot schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:35:
Waarom heb je je eigen kop/subkop/subsubkop profielen gemaakt? Als je was uitgegaan van de standaard profielen en die had aangepast was de index automatisch goed gegaan...
Ja, waarom? Gewoon, mijn profielen zijn op geen enkel punt hetzelfde, dus kon ik net zogoed nieuwe aanmaken (en dan kon ik altijd nog snel terugschakelen, mocht ik het een beetje ... fout doen). Als ik dit van te voren had geweten had ik dat ook niet gedaan ja, maar ondanks dat zou er niets fout mogen gaan.