Zojuist Apache en PHP (laatste versies) gedownload voor Windows. Alles werkt prima, behalve de XSL module die ik nodig heb. Ik heb in php.ini (c:\windows\php.ini) de juiste regel uit de comment gehaald, en volgens de pagina's van PHP.net zou dat al genoeg moeten zijn. De extension dir staat ook goed (c:\PHP\ext) en daarin bevindt zich dan weer php_xsl.dll zoals het zou moeten zijn.
Ik heb nog gespeeld met sablot, expat en iconv dll's op verschillende plaatsen (php, ext, windows en system32 dirs) maar dat mag allemaal niets uitmaken. Het vervelende is dat ik ook geen foutmelding krijg, het werkt gewoon niet. Ook phpinfo() laat niets zien! Het statement waar het op misloopt is al meteen new XSLTProcessor. Iemand die weet hoe je dit wel aan de gang krijgt?
Ik heb nog gespeeld met sablot, expat en iconv dll's op verschillende plaatsen (php, ext, windows en system32 dirs) maar dat mag allemaal niets uitmaken. Het vervelende is dat ik ook geen foutmelding krijg, het werkt gewoon niet. Ook phpinfo() laat niets zien! Het statement waar het op misloopt is al meteen new XSLTProcessor. Iemand die weet hoe je dit wel aan de gang krijgt?