Oke het zit als volgt:
Ik dacht na een tijdje van. Ik ga mijn pc'tje opnieuw installeren.
Nu loop ik tegen een heel groot probleem uit waar ik echt niet uit kom.
Ik heb een VIA S-ATA (RAID) chip op mijn MoBo Zitten.
Hiervoor moet ik aan het begin van de installatie dmv F6 de raid drivers installeren.
Dit gaat allemaal goed. Ik selecteer de XP driver en hij gaat verder met het laden van de drivers e.d.
Dan komt hij bij de hdd format en dat gaat ook nog goed. Maar daarna, net voor hij de bestanden wil gaan kopiëren vraagt hij spontaan om de "Via RAID Combo Driver Diskette"
En het vreemde is. Ik heb me precies aan de readme gehouden en wat ik ook probeer. Ik kom er niet uit.
Wat heb ik al geprobeerd:
-Gewoon de drivers laden zoals ik dat altijd deed. (Geen resultaat
)
-Zoekfunctie gebruikt, GoT search als Google (Geen resultaat
)
-Driver documentatie gebruikt (Geen resultaat
)
-Verschillende drivers geprobeerd (Van de ASUS site en direct van de Via site)(Geen resultaat
)
-Andere hdd geprobeerd (Geen resultaat
)
-Verschillende Xp's Heb hier XP Home, PRO, MCE legaal liggen. Maar het maakt niet uit welke je gebruikt
Hardware:
MoBo: K8V-X
CPU: Athlon 64 3000+
geheugen: Corsair valeu select 1x 1024 Mb en 2x 512Mb
Hdd: Western Digital 250Gb, 7200rpm, SATA300, 16Mb
Voeding: Zalman ZM400B-APS
Graka: GeForce 6200, 256 Mb AGP
NEC usb floppy drive.
Ik heb in mijn ogen alles al geprobeerd. Maar niets wil lukken. Ik hoop dat ik zo voldoende info heb gegeven en iemand mij kan helpen. Ik heb deze bak al vaker opnieuw geïnstalleerd en heb nooit problemen gehad.
Ik dacht na een tijdje van. Ik ga mijn pc'tje opnieuw installeren.
Nu loop ik tegen een heel groot probleem uit waar ik echt niet uit kom.
Ik heb een VIA S-ATA (RAID) chip op mijn MoBo Zitten.
Hiervoor moet ik aan het begin van de installatie dmv F6 de raid drivers installeren.
Dit gaat allemaal goed. Ik selecteer de XP driver en hij gaat verder met het laden van de drivers e.d.
Dan komt hij bij de hdd format en dat gaat ook nog goed. Maar daarna, net voor hij de bestanden wil gaan kopiëren vraagt hij spontaan om de "Via RAID Combo Driver Diskette"
En het vreemde is. Ik heb me precies aan de readme gehouden en wat ik ook probeer. Ik kom er niet uit.
Wat heb ik al geprobeerd:
-Gewoon de drivers laden zoals ik dat altijd deed. (Geen resultaat
-Zoekfunctie gebruikt, GoT search als Google (Geen resultaat
-Driver documentatie gebruikt (Geen resultaat
-Verschillende drivers geprobeerd (Van de ASUS site en direct van de Via site)(Geen resultaat
-Andere hdd geprobeerd (Geen resultaat
-Verschillende Xp's Heb hier XP Home, PRO, MCE legaal liggen. Maar het maakt niet uit welke je gebruikt
Hardware:
MoBo: K8V-X
CPU: Athlon 64 3000+
geheugen: Corsair valeu select 1x 1024 Mb en 2x 512Mb
Hdd: Western Digital 250Gb, 7200rpm, SATA300, 16Mb
Voeding: Zalman ZM400B-APS
Graka: GeForce 6200, 256 Mb AGP
NEC usb floppy drive.
Ik heb in mijn ogen alles al geprobeerd. Maar niets wil lukken. Ik hoop dat ik zo voldoende info heb gegeven en iemand mij kan helpen. Ik heb deze bak al vaker opnieuw geïnstalleerd en heb nooit problemen gehad.
[ Voor 20% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 03-05-2006 14:50 ]