[Acer 3003 HD] Vaag probleem na partitie

Pagina: 1
Acties:

• futura
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Mijn Acer 3003 laptop doet vreemd na het herpartitioneren met Paragon Partition Manager Pro. Niet de eerste keer overigens dat ik met dat prog problemen heb geloof ik, dus dat programma gebruik ik iig een tijdje niet meer. Enfin, het probleem is zo: ik heb geprobeerd de recovery partitie toe te voegen aan c:\, wat Partition Manager uitvoerde. Bij de reboot bleek echter niets dan minder waar: ik vermoed dat hij maar wat aangekloot heeft, want hij start niet verder na de bios. Ik krijg dan het volgende linksboven op het scherm te zien:

\:\:

Opstarten met een Win XP cd om alles opnieuw te partitioneren en te booten werkt niet, ik krijg dan hetzelfde te zien als hierboven. Ik weet niet of dit ligt aan het feit dat ie geen HD kan vinden, of omdat hij nu ook zit te mekkeren omwille van het niet kunnen booten van een DVD. Desalniettemin is dat wel mijn enigste optie, want een diskettestation ontbreekt op mijn laptop.

EDIT:

Ik heb via slinkse wijze met een boot cdr al Fdisk aan het pruttelen gekregen, ik ga even kijken of ik met de installatiediscs van Acer nog uit de voeten kan, of dat ik even een andere XP cd uit mijn collectie moet benaderen. Tips zijn nog altijd welkom, ik zou nog graag te weten komen wat de melding \:\: precies betekent!

[ Voor 16% gewijzigd door futura op 03-05-2006 13:49 ]