Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik heb al geprobeerd hier op tweakers.net te zoeken maar ik vind heel veel maar het is allemaal niet niet wat ik zoek.

Ik heb hier een MDA Vario van Tmobile met een 512MB MiniSD kaartje, verder heb ik er TomTom 5.21 op staan en checkpoint 5 dit icm met Adapt 500 GPS muisje ( blauwtand)

Nu was het vroeger zo dat je met Tomtom3 en Checkpoint3 de POI`s die je aanvinkte in Checkpoint ook kon gebruiken als bestemming binnen tomtom ( Navigeer naar nuttige plaats en dan bijvoorbeeld media martkt) maar sinds versie 5 kan dat niet meer. Verder is Checkpoint 5 niet te gebruiken op de Vario ( erg traag en loopt vast ) dit probleem heb ik ook gehoord op IPAQ met 600mhz processor dus lijkt me een Checkpoint probleem

Nu is mijn vraag hoe krijg ik mijn POI`s die ik in checkpoint 3 had weer terug in TomTom5 ? Het gaat dan vooral om nuttige plaatsen en flitspaalen.

Verder is tomtom5 en de MDA Vario volgens mij wel een goedprodukt ook de Adapt 500 GPS ontvanger werkt goed. Alleen de combinatie met Checkpoint is om te huilen.

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Niemand met een alternatief voor checkpoint ?

[ Voor 3% gewijzigd door raymonvdm op 07-05-2006 21:08 ]