[XP] Snel wisselen tussen gebruikers en klassiek inlogscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 1.868 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-03 17:14

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Ik wil graag in Windows XP Pro (SP2) het klassieke aanmeldscherm (gewoon login-venstertje met regel voor je naam en pw) Deze optie heeft Windows XP ook gewoon.

Maar, ik wil echter ook de mogelijkheid, om snel tussen gebruikers te kunnen wisselen, dus zonder dat mijn account zich afmeld, als mijn vriendin zich aanmeld, ook deze optie heeft Windows.

Maaaaar

Het is niet mogelijk om deze 2 samen te gebruiken ;( Tenminste, zover ik weet niet.

Als je via Configuratiescherm, Gebruikeraccounts, kun je daar de manier hoe te af en aanmelden veranderen, het vinkje om snel te wisselen, word niet meer klikbaar, zodra ik het klassiek login scherm selecteer (en dus niet het standaard Welkom-scherm)

Is het überhaupt mogelijk om dit te veranderen? Of om technische redenen niet mogelijk?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• bunneh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-01 11:50
Bij het snel wisselen menu, ff 2x CTRL-ALT-DEL voor het klassieke menu

Verwijderd

bunneh schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 21:52:
Bij het snel wisselen menu, ff 2x CTRL-ALT-DEL voor het klassieke menu
klopt maar hier los je neits mee op ivm met het dubbel kunnen aanmelden, ik heb toendertijd wel een .dll en een .reg gekregen om dubbel terminal server in te kunnen. Dus een windows account kan in XP gewoon ingelogt zijn + dat er iemand TS kan inloggen. Ik weet niet of deze bestanden ook kunnen werken op zon classieke login dat je kan switchen tussen 2 users. Ik zal het vanavond eens testen en dan laat ik wel wat van me horen, zit momenteel op me werk

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Volgens Microsoft niet mogelijk:
How to change the logon window and the shutdown preferences in Windows XP
Note If you turn off the Welcome logon screen, you also turn off the Fast User Switching option.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
En greezzero? Al succes?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

sanfranjake schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 21:46:
Volgens Microsoft niet mogelijk:
[...]
Raar maar waar. Gedwongen naar die mooie blauwe *kuch achtergrond kijken waarin met koeienletters welcome staat als je Fast Userswitching wilt gebruiken.

Dat schreeuwd om een alternatieve achtergrond in de vorm van het oude inlogscherm, laat je creaties eens op de vrije loop :)

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
In die richting zat ik ook te denken, zal eens kijken wat er mogelijk is.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Om die aan te passne is genoeg over te vinden op internet... Ik hou dit topic wel even in de gaten.
Pagina: 1