• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-01 20:40
Weet iemand een goede tutorial om een sierrand te maken?
Of weet iemand hoe je zoiets maakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.dreamstudio.nl/sier.jpg
Ik heb zelf lopen klooien in illustrator met de pentool, maar zo smooth krijg ik het echt niet.

Verwijderd

Ik kan zelf helemaal niets met een tekenprogramma maar ik denk dat dit nog op de oude manier is gemaakt. Handmatig, pixel voor pixel :)

Verwijderd

Zoiets zou je toch echt in illustrator of een dergelijk verctor pakketje moeten kunnen maken.
Oefening baart kunst. Probeer anders een paar goede voorbeelden te vinden trek de elementen die je mooi vind over en maak van die elementen een nieuwe compositie.

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

zou zelfs ook zomaar kunnen dat het een traditional art work is.... of iig als het al digitaal gemaakt is zou het zomaar een kopie van een origineel ontwerp kunnen zijn...

maar iid illustrator moet het wel kunnen, zou niet zomaar uit je hoofd beginnen maar eerst een schets tekenen anders loop je bij zoiets heel makkelijk stuk...

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Verwijderd

Is inderdaad kwestie van pen, papier en wanneer je tevreden bent: illustrator ;)

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-01 20:44
Probeer het ook op te bouwen uit vaste cirkels, ovalen etc. Zet die eerst neer, maak er magneetlijnen van en maak dan met de pentool vloeiende Beziér-lijnen.
En inderdaad veel oefenen!

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pagina: 1