Ik zit hier op mijn stage met het volgende probleem. Er is een gebruiker die regelmatig naar het buitenland gaat en daar aanlogt op een ander domein. Als hij daar is zijn er totaal geen problemen, maar als hij terug is in Nederland en zijn laptop weer in zijn dockingstation prikt, zijn al de settings van zijn laptop vedwenen / gereset. Een paar dingen die gereset zijn de drive mappings, ondertekening van zijn e-mail. Verder kan hij zijn mail archive niet meer vinden.
We werken met Windows XP (SP2) Clients op een Windows 2000 Server omgeving.
De mail wordt verwerkt via een Exchange Mail server.
Verder hebben we hier roaming profiles.
Ik weet niet of ik alle relevante informatie heb gegeven, anders hoor ik het graag.
Ik heb gister al een tijd gezocht hier op GoT en op Google, maar ik kom alleen maar uit op profielen die kwijt of corrupt zijn.
Het enige wat ik mij voor zover kan bedenken is dat het dockingstation de boosdoener is...
We werken met Windows XP (SP2) Clients op een Windows 2000 Server omgeving.
De mail wordt verwerkt via een Exchange Mail server.
Verder hebben we hier roaming profiles.
Ik weet niet of ik alle relevante informatie heb gegeven, anders hoor ik het graag.
Ik heb gister al een tijd gezocht hier op GoT en op Google, maar ik kom alleen maar uit op profielen die kwijt of corrupt zijn.
Het enige wat ik mij voor zover kan bedenken is dat het dockingstation de boosdoener is...