Toon posts:

uhhhh Jongenz :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een philips 40x, garantie van 12 maanden in de 13 maand zei mijn com nadat ik want in mijn kast gedaan had, no primary slave found. Ik alles gecheckt natuurlijk. Hij deed het echt nie meer, Hijkrijgt wel stroom maar de com detecteerd hem nie meer :'(. Als ik nu een image wil maken of een cd naar de schijf wil zetten moekd at doen met mijn 7200i en dat duurt respectievelijk langer (30 ipv 6 minz ) :( wat kan ik doen? Ik heb hem opengemaakt ern zie eigelijk niks raar of heb ik wat over het hoofd gezien,?
Ohjah mijn 7200I ddoet ook raar , ik wilde een gebrande cd (die hijzelf gebrandt heeft) weer op de schijf zette. Kan hij de 10 seconden het app. nie lezen ofzo, en dan kapt hij ermee,(stoppen met kopieren) WTF IS GOING ON??? :'(

Verwijderd

gozer heb je je jumers achter op je cdrom speler wel goed gezet een op master an de andere op slave:?
anders breng je hem gewoon terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht. volgens mij staat het ook in de wet dat een product gewoon 3jaar moet en kunnen meegaan.B-)
ik weet het niet zeker maar het is de moete waart of koop gewoon een nieuwe:P

Verwijderd

wettelijk gezien moet er i.d.d. 3 jaar garantie op een apparaat gegeven worden, maarja dat kan je wel shaken bij de meeste winkeliers. Aangezien zij in hun verkoopvoorwaarden standaard 1 jaar geven.

lullig vraagje misschien, maar alles goed aangesloten?, geen ide kabel 1 pennetje te ver?:)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, alles is goed, ik had niks veranderd de instellingen alleen de koeler schoongemaakt, daarna (daarvoor deed hij het wel) was hij kapot. No Atapi-device kan da?
ALlles losgehaald en weer vastgemaakt, maar without succes, Jumpies? yes allemaal correct.
:'(

Verwijderd

Als je dat bijgeplaatste ding er nu eens even uithaalt en het dus weer in originele "werkende" staat herstelt, doet hij het dan wel?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb niks bij eplaatst alleen mijn fan schoongemaakt :(

Verwijderd

zet hem s op secondary master.
Pagina: 1