Draai al een tjidje debian en kan me daar ook aardig in alle opties vinden. Een tijdje geleden ook mldonkey geinstalleerd en dat draaide ook als een zonnetje en ook hoe ik het wilde. Edoch ineens naar een update wilde het geheel (mldonkey) niet meer werken. mldonkey er maar weer afgegooid en opnieuw proberen te installern, maar blijf dezelfde fout houden, en ik kom er dus niet uit. Reeds gezocht op het internet, maar ook niet veel wijzer geworden, dus dan maar eens kijken of iemand me kan helpen:
Op internet kan ik eigenlijk alleen iets vinden over het probleem en dat iemand vraagt om wat files toe te sturen. Deze files zijn dus compleet niet meer te vinden en zouden niet een probleem kunnen veroorzaken.
Iemand die me verder kan helpen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Preconfiguring packages ... Selecting previously deselected package mldonkey-server. (Reading database ... 34759 files and directories currently installed.) Unpacking mldonkey-server (from .../mldonkey-server_2.7.3-2_i386.deb) ... Setting up mldonkey-server (2.7.3-2) ... Unable to parse option to set Last word seen : = Position : 270-271 Fatal error: exception Parsing.Parse_error dpkg: error processing mldonkey-server (--configure): subprocess post-installation script returned error exit status 2 Errors were encountered while processing: mldonkey-server E: Sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (1) |
Op internet kan ik eigenlijk alleen iets vinden over het probleem en dat iemand vraagt om wat files toe te sturen. Deze files zijn dus compleet niet meer te vinden en zouden niet een probleem kunnen veroorzaken.
Iemand die me verder kan helpen?