Ik heb een adsl2 lijn ( Wide Open ; 16-24mbit ) via het netwerk van BBned.
Door ellende met m'n huidige ( gratis ) modem wil ik overstappen naar een andere.
Geschrokken door de erg hoge prijs van de speentouch en vigor modems ben ik
op zoek gegaan naar een vriendelijker geprijst alternatief.
De modems van linksys zijn goedkoper dan de eerder genoemde types en door
mijn goede ervaringen met andere netwerk apparatuur van dit merk lijkt me het een goede aanschaf
De hamvraag echter ; welk modem van linksys is geschikt voor mijn aansluting?
Ik zie door de verschillende reacties elders ( linksys , ISP en andere fora ) door de bomen het bos neit meer
De keuze zit ( volgens mij ) tussen deze 3 types :
adsl2MUE : De goedkoopste en eenvoudigste ; "Probleem" is dat deze volgens de site van linksys max. 12 mbit downstream ondersteunt... (?)
AG241 : Ietsje duurder , bied 4 ethernet poorten // Ondersteunt alleen adsl 2 ( geen adsl2+ ) en geen NAT (?)
WAG354G : De duurste , heeft ook wireless ( wat ik niet ga gebruiken ) Linksys zegt zelf dat deze adsl2+ ondersteunt en ook de snelheid aan kan.
Kan ik nu 'blind' kiezen voor de WAG354G of is er toch iets niet goed?
Bij voorbaad dank
Door ellende met m'n huidige ( gratis ) modem wil ik overstappen naar een andere.
Geschrokken door de erg hoge prijs van de speentouch en vigor modems ben ik
op zoek gegaan naar een vriendelijker geprijst alternatief.
De modems van linksys zijn goedkoper dan de eerder genoemde types en door
mijn goede ervaringen met andere netwerk apparatuur van dit merk lijkt me het een goede aanschaf
De hamvraag echter ; welk modem van linksys is geschikt voor mijn aansluting?
Ik zie door de verschillende reacties elders ( linksys , ISP en andere fora ) door de bomen het bos neit meer
De keuze zit ( volgens mij ) tussen deze 3 types :
adsl2MUE : De goedkoopste en eenvoudigste ; "Probleem" is dat deze volgens de site van linksys max. 12 mbit downstream ondersteunt... (?)
AG241 : Ietsje duurder , bied 4 ethernet poorten // Ondersteunt alleen adsl 2 ( geen adsl2+ ) en geen NAT (?)
WAG354G : De duurste , heeft ook wireless ( wat ik niet ga gebruiken ) Linksys zegt zelf dat deze adsl2+ ondersteunt en ook de snelheid aan kan.
Kan ik nu 'blind' kiezen voor de WAG354G of is er toch iets niet goed?
Bij voorbaad dank
I live in darkness , i exist in the shadow