Ik heb een poosje geleden wat besteld, en je kan het traceren door je barcode en postcode in te vullen. Ik heb alleen nergens kunnen vinden waar die barcode staat. Kan iemand mij helpen?
Ik neem aan dat die barcode het track&trace nummer van TPG is? Die hoor je te krijgen in een bevestigingsmailtje van de winkel waar je koopt.
@Youri hieronder: ja, bij T&T moet je ook de postcode invullen. Dat is een beetje beveiliging dat je niet zomaar T&T nummers kunt invoeren en bekijken.
@Youri hieronder: ja, bij T&T moet je ook de postcode invullen. Dat is een beetje beveiliging dat je niet zomaar T&T nummers kunt invoeren en bekijken.
[ Voor 37% gewijzigd door Maasluip op 03-05-2006 09:04 ]
Signatures zijn voor boomers.
Zoals je in de Buyers Zone FAQ *laatste update - 15-07-2004* kunt lezen, is dit forum bedoeld voor vragen en opmerkingen aangaande het 'kopen'-gedeelte op Tweakers.net, met name Pricewatch, ShopSurvey en Vraag & Aanbod
Het is dus niet de bedoeling hier alle vragen omtrent 'kopen' of 'online winkels' te dumpen.
Waarom mail je 4Launch zelf niet even met de vraag waar je precies de benodigde code kunt vinden, als het niet gaat om de Track&Trace-code (hoewel, heb je daarvoor een postcode nodig ook?) die in je bevestigingsmail van je bestelling hoort te staan?
Het is dus niet de bedoeling hier alle vragen omtrent 'kopen' of 'online winkels' te dumpen.
Waarom mail je 4Launch zelf niet even met de vraag waar je precies de benodigde code kunt vinden, als het niet gaat om de Track&Trace-code (hoewel, heb je daarvoor een postcode nodig ook?) die in je bevestigingsmail van je bestelling hoort te staan?
[ Voor 12% gewijzigd door Yoeri op 03-05-2006 09:02 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Dit topic is gesloten.
![]()