Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:19:
Zonde kwakke... jammer dat als je een hel rune erop gebruitk dat als wat erin zit weg is.
Ik weet dat ik moet mulen in een private multiplayer game. Ik mule meestal met trailblazer of een aantal andere GOT'ers die ik wel vertrouw.
Als trailblazer met me spullen gaat lopen kan die de volgende dag beter ziek thuisblijven, dan mep ik hem op het werk gewoon

.
Maar er gaat niets boven een tweede keyset (als freereco opschiet istie vandaag binnen)
Maar 2 keysets en je internet gaat down ben je nog steeds heel erg het lul.
yep...
of als je compie het laat afweten...
da's wel zweten dan..
tot nu toe gaat het meestal goed; game aanmaken, countess & meph doen (en daar minimaal 5 min. over doen)
vervolgens spullen droppen, char wisselen, en klaar is Clara...
tot nu toe slechts 1 keer gehad dat ik echt spullen kwijtwas (insight bill en nog een zooi aan noob-gear)
ik doe dit liever dan een public game joinen. dan loop je ook het risico dat een ander er met je spullen vandoorgaat. nu loop je alleen het risico dat de IT je in de steek laat.
en je kan een volledige reboot doen zonder dat je game verdwijnt weet ik uit ervaring

echter dat kan wel slecht zijn voor je muis (die houdt niet zo van zwetende handjes)
-edit- mss krijg ik nu een onbeperkt fire aura in cows

en een continue lvl 29 blaze
na ja, hij was eigenlijk alleen maar voor de trade, 'k heb nog een -3/4liggen maar heb er eigenlijk nix aan; heb geen fire chars...(mss m'n necro met z'n TO-gear??)
... en tot nu toe wil niemand mijn spullen hebben... krijg m'n nightwing ook al niet kwijt.. zelfs niet voor um
-edit 2
hell anya is idd een ramp, er zijn gewoon teveel LI's voor m'n merc, die krijgt van een stuk of 10 ghouls de volle lading, en dan is het gedaan... (en dat met full resist...)
[
Voor 20% gewijzigd door
kwakke01 op 15-05-2006 09:59
]