Toon posts:

3-projecten flush

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Krijg ik net een TL-balk op me kop, komt er een lumineus ideetje naar boven : De 3-projecten flush (3PF) ! Dus megaflushen met OGR, GF en (wat mij betreft minder belangrijk) RC5 !
Aangezien GF en OGR nog wel wat aandacht mogen krijgen is dit misschien wel een idee.

Is hier animo voor ?

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Voor OGR is er iets in de planning, binnenkort meer info.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het idee is wel leuk, maar ook een beetje onpraktisch. Er komt behoorlijk wat kijken om een Megaflush goed te organiseren.

Overigens, RC5 zal dan niet gaan, omdat het daar expliciet verboden is door d.net

Virussen? Scan ze hier!

• loial
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
Hmm, nu hoor ik iedereen steeds over mega flushes enzo...maareh, hoe werkt dat :?
Een client stuurt toch steeds gewoon blockjes naar een of andere server alstie klaar is?;)
Ik vattum niet helemaal geloof ik ;(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Loial, je kunt de client ook vertellen dat ie zijn blokjes vasthoudt... En als je er dan VEEL hebt gooi je ze er (samen met een paar 100 man) eruit ;)

• loial
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
Als veel mensen in DPC hun blokjes vasthouden en andere teams (AT) doen dat niet, dan loopt AT toch gewoon een paar dagen in...en dan lopen wij weer uit...met een netto effect van nul? :?

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Op donderdag 25 januari 2001 09:25 schreef wildhagen het volgende:
Het idee is wel leuk, maar ook een beetje onpraktisch. Er komt behoorlijk wat kijken om een Megaflush goed te organiseren.
Volgens mij is het gewoon een kwestie van een paar keer in GoT roepen: "NU(!!!) flushen, IEDEREEN!!!". Dat heeft tot nu toe de grootste flush aller tijden opgeleverd. Dus organiseren..... :) :P

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Loial, jij hebt hem door :) het slaat inderdaad nergens op, ROFL

• [eNeRGy]
Scraper, dat is niet waar, als je goed naar de geschidenis van de MegaFlushes kijkt zie je dat de rate ná een MF altijd veel hoger ligt dan ervoor.

Bij MF6 scheelde het ongeveer 500k PER DAG !

• Scraper

Scraper

ErikJ

En als je gewoon door had geflushed dan had je gezien dat dat tijdens het sparen omhoog was gegaan.

• [eNeRGy]
Niet helemaal, want door MF zijn mensen veel meer gemotiveerd om extra PC's te assimileren >:)

• Scraper

Scraper

ErikJ

je hebt zeker wel een beetje gelijk, maar toch het haalt weinig uit.

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Op donderdag 25 januari 2001 10:02 schreef anthonov het volgende:
Volgens mij is het gewoon een kwestie van een paar keer in GoT roepen: "NU(!!!) flushen, IEDEREEN!!!". Dat heeft tot nu toe de grootste flush aller tijden opgeleverd. Dus organiseren..... :) :P
Een paar keer hard roepen dat mensen moeten flushen heeft inderdaad gewerkt bij RC5. Dit had een doel waar velen al voor aan het sparen waren TA inhalen (lees: omverwalsen:+).

Er voor was ook al een paar dagen ervoor door verschillende mensen geroepen dat we massaal moesten gaan flushen. Dat had geen resultaat.
Door de bekentmaking van de crew dat er een verrassing was en dat we het 100% zouden gaan redden wilde iedereen zijn buffers pas legen waardoor het een groot succes werd :).

Als er nu mensen roepen vandaag alle org flsuehn of GF. Dat heeft niet veel zin omdat er niet veel in de buffers staat. Die projecten staan pas in de kinderschoenen ivm RC5.

Voor ORG en GF zullen echt georganiseerde MeGaFlushes moeten worden georganiseerd om de mensen te kunnen motiveren/mobiliseren.

...

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat mij er vooral om met ideeen te komen om de sjeu er een beetje in te houden. Stel je voor dat je bij /. had gezeten, boeien, die flushen al anderhalf jaar o.i.d. met dezelfde keyrate (RC5).

[ontzettende rant over hoe iedereen bezig gehouden moet worden en zo]

Het is maar een ideetje ...

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
MF = publiciteit

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Pagina: 1