In de woonkamer staat ene DVD-Recorer, de "Cyberhome DVR 1600ME". Deze heeft alleen de vervelende eigenschap dat hij vaak de fout in gaat bij het finalizen van de data. Nou heb ik daar net een firmware update voor gevonden welke dat tegen zou moeten gaan, maar nou zit ik nog met een tsapel DVD's die ik niet meer kan lezen. Aangezien hier nogal wat dingen op staan die ik toch graag zou willen redden, bedacht ik mij om deze eens in de PC te bekijken. Ik heb er een NEC-DVD-recorder in zitten, maar zodra ik de DVD erin stop krijg ik en error terug dat hij hem niet kan lezen.
Als ik via Nero kijk, dan zegt deze ook at er een sessie met data opstaat, maar doet daar verder niets mee.
Nou was mijn raag, weet iemand of er een proramma bestaat waarmee ik de audio/video weer van de DVD af krijg? Obviously moet hij er nog wel opstaan, alleen niet meer leesbaar
Als ik via Nero kijk, dan zegt deze ook at er een sessie met data opstaat, maar doet daar verder niets mee.
Nou was mijn raag, weet iemand of er een proramma bestaat waarmee ik de audio/video weer van de DVD af krijg? Obviously moet hij er nog wel opstaan, alleen niet meer leesbaar
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin