Na het (hopelijk) succesvol verwijderen van een virus (w32.sinnaka.a@mm), krijg ik een foutmelding van adobe acrobat. Het programma probeert telkens te updaten naar versie 7.0.7 (hetgeen volgens de 'about' ook gelukt is), echter na het rebooten komt hij weer met de windows installer...
Ik krijg de onderstaande foutmelding:
Error 1911. Could not register file type library for file c:\Program Files\Adobe\Acrobat7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll. Contact your support personnel.
De installer is dan bij de volgende entry:
LibID: {04C567CB-A52F-A1F4-9628-10CC965E7179}
Ik heb het volgende geprobeerd:
- adobe acrobat verwijderen, rebooten en nogmaals installeren -> zelfde error;
- hitman pro verwijderen, rebooten en nogmaals adobe installeren -> zelfde error;
-Ewido Guard uitzetten en nogmaals adobe installeren -> Zelfde error.
Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen, zodat ik Adobe Acrobat weer kan installeren.
Mijn dank is groot.
* excusses voor incomplete topictitel....*
Ik krijg de onderstaande foutmelding:
Error 1911. Could not register file type library for file c:\Program Files\Adobe\Acrobat7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll. Contact your support personnel.
De installer is dan bij de volgende entry:
LibID: {04C567CB-A52F-A1F4-9628-10CC965E7179}
Ik heb het volgende geprobeerd:
- adobe acrobat verwijderen, rebooten en nogmaals installeren -> zelfde error;
- hitman pro verwijderen, rebooten en nogmaals adobe installeren -> zelfde error;
-Ewido Guard uitzetten en nogmaals adobe installeren -> Zelfde error.
Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen, zodat ik Adobe Acrobat weer kan installeren.
Mijn dank is groot.
* excusses voor incomplete topictitel....*
[ Voor 4% gewijzigd door Bintmeister op 03-05-2006 00:11 . Reden: Incomplete topictitel.. ]