[MCE 2005] soms wel, soms niet uit hibernate

Pagina: 1
Acties:

• Leviathan2
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07-2025
Ik heb onlangs mijn eigen MCE bak in elkaar gezet.
Nu werkt alles perfect en ben er, afgezien van wat irritante MCE eigenschappen, zeer tevreden over.

Systeem:
Silverstone LC17 kast (zwart)
MSI K8T Neo-V
AMD Sempron 3000@3200
512 Mb single channel DDR
250 + 300 Gb
Ati 9250 128 Mb
Hauppage PVR500-Mce

Nu heb ik het probleem dat hibernate op zich werkt, alleen als ik programma's ingeprogrameer de computer (schijnt) willekeurig de ene keer wel en andere keer niet uit hibernate komt. Ik snap er helemaal niets meer van. :(
Heb alle updates (windows, hardware etc) geinstalleerd. In het bios instellingen veranderd. Computer op normale snelheid laten draaien, ivm overclock.

Iemand iets soortgelijks meegemaakt en een oplossing of idee waar ik het zoeken moet??? 8)7

just me

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 20:19

_Thanatos_

Ja, en kaal

Kun je de ACPI-gerelateerde instellingen van het BIOS es opdreunen? Misschien staat er iets bij dat dit gedrag veroorzaakt...

日本!🎌

• Leviathan2
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07-2025
Ik heb ondertussen van alles geprobeerd, Conclusie:

Had eerst in het bios S3 ingesteld en wakeup on USB. Dat werkt op zich wel, comp gaat dan zowel in Hibernate als in Standby. Probleem is dan echter dat de comp soms wel en soms niet uit Hibernate komt voor opnames. Als ik comp. aanzet via Stanby krijg ik iedere keer een blauw scherm en herstart de comp zich.

Nu heb ik in het bios S1 ingesteld. Kan ik geen hibernate meer gebruiken. Bij standby blijven alleen de fans nog draaien. Comp. komt hier wel weer normaal uit.

Punt is echter dat ik de comp. helemaal stil wil hebben als die uit staat, dus ook geen draaiende fans etc. Het moet volgens mij toch mogelijk zijn om toch de S3 stand te kunnen gebruiken?

just me