Jongens, ik zag op
deze mooie pc staan.
Specs voor de niet klikkers:
Zeer krachtige dual core 64 bits PC.
AMD Athlon 64 X2 3800+ (2 x 2,0 GHz)
Moederbord ASRock 939Dual-SATA2
1024 MB DDR PC3200 dual channel
DVD±RW Nec 3550
250 GB Maxtor Diamond Max 10 SATA2
Videokaart GeForce 7300 GS
8 kanaals audio on board
6 USB poorten (2 aan voorkant kast)
10/100Mbit LAN on board
2 audioaansluitingen aan voor- en achterkant kast
Stille voeding.
De behuizing is standaard zwart, maar de pc is ook in de onderstaande zilverkleurige kast te verkrijgen zonder extra kosten.
Dit systeem is nieuw en heeft 1 jaar garantie.
De verzendkosten bij vooruitbetaling bedragen 15 euro en onder rembours 25 euro.
De PC kan ook op afspraak opgehaald worden in Culemborg.
Het systeem kan nog uitgebreid worden met een zwaardere grafische kaart, extra DVD-ROM, TFT monitor, etc.
De PC wordt standaard geleverd zonder besturingssysteem. Een legitieme Windows kan worden geïnstalleerd voor een meerprijs.
Mij lijkt de videokaart niet echt voldoende voor dit mooie systeempje dus heb ik de verkoper gemailed of hij er ook een andere in kan bouwen voor een meerprijs. Hij antwoorde dat hij er een XFX 7900GT in kan bouwen voor een extra bedrag van €265.
De totaal prijs voor dit systeem komt dus op een bedrag van €965
Goede prijs ?
deze mooie pc staan.Specs voor de niet klikkers:
Zeer krachtige dual core 64 bits PC.
AMD Athlon 64 X2 3800+ (2 x 2,0 GHz)
Moederbord ASRock 939Dual-SATA2
1024 MB DDR PC3200 dual channel
DVD±RW Nec 3550
250 GB Maxtor Diamond Max 10 SATA2
Videokaart GeForce 7300 GS
8 kanaals audio on board
6 USB poorten (2 aan voorkant kast)
10/100Mbit LAN on board
2 audioaansluitingen aan voor- en achterkant kast
Stille voeding.
De behuizing is standaard zwart, maar de pc is ook in de onderstaande zilverkleurige kast te verkrijgen zonder extra kosten.
Dit systeem is nieuw en heeft 1 jaar garantie.
De verzendkosten bij vooruitbetaling bedragen 15 euro en onder rembours 25 euro.
De PC kan ook op afspraak opgehaald worden in Culemborg.
Het systeem kan nog uitgebreid worden met een zwaardere grafische kaart, extra DVD-ROM, TFT monitor, etc.
De PC wordt standaard geleverd zonder besturingssysteem. Een legitieme Windows kan worden geïnstalleerd voor een meerprijs.
Mij lijkt de videokaart niet echt voldoende voor dit mooie systeempje dus heb ik de verkoper gemailed of hij er ook een andere in kan bouwen voor een meerprijs. Hij antwoorde dat hij er een XFX 7900GT in kan bouwen voor een extra bedrag van €265.
De totaal prijs voor dit systeem komt dus op een bedrag van €965
Goede prijs ?