Toon posts:

MINEtv (tv van kpn over adsl-lijn): wat vinden we er van?

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees net op nu.nl: KPN lanceert televisiedienst via adsl: Mine [nu.nl]

Op de minetv site van KPN [minetv.nl] staat:
  • 48 tv zenders
  • 60 radio zenders
  • tuner/recorder voor 100 uur opnemen
  • direct films huren en bekijken
Het is nog niet actief maar de aanbieding tot 1 oktober 2006 is: Betaal geen abonnementskosten. Kijk elke maand 20 films gratis. Kijk gratis naar de themazenders. En Mine wordt gratis aangesloten door een monteur (t.w.v. € 99,-). Je schaft de Mine-tuner met Personal Recorder (160 GB) aan voor € 149,95.

Na 1 oktober betaal je € 19,95 per maand. Eenmalige aansluitkosten zijn € 29,95.

Het is maar voor 1 tv staat er. Ik vraag mij af hoe dat werkt, omdat ze wel in de faq zeggen dat elke tv met een scart aansluiting geschikt is.

Ik heb me maar vast ingeschreven, mij lijkt het wel wat :P

edit: OK slecht gezocht |:(
edit: OK ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 22:51 ]

• royco_100
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:52

royco_100

Enthousiaste Tweaker

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
De gezamelijke moderators van I&H zien MINETV als een compleet andere dienst/product dan het 'digitale TV' (digitenne/DVB-T) product momenteel. Twee afzonderlijke topics lijkt dan ook gepast gezien de verschillende diensten.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
bjck schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:19:
De gezamelijke moderators van I&H zien MINETV als een compleet andere dienst/product dan het 'digitale TV' (digitenne/DVB-T) product momenteel. Twee afzonderlijke topics lijkt dan ook gepast gezien de verschillende diensten.
Dat andere topic gaat dus ook over IP-TV en niet DVB-T :P

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:45

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

KPN lanceert televisiedienst via adsl: Mine

Die liep ook al sinds vanmiddag...

edit:

Nouja, liep. Hij was eerder geopend. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Beekforel op 02-05-2006 23:27 ]

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Deze TS is duidelijker opzich.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• royco_100
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:52

royco_100

Enthousiaste Tweaker

Uiteindelijk zijn er dus 3 topics over IP-TV van KPN, welke word het?

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Dienst ziet er goed uit....
20 films per maand gratis is zeker mooi.....hangt er natuurlijk wel vanaf hoe het aanbod aan films is...

edit: Het aanbod staat dus op de pagina....
Standaard 2,99 euro per film....

[ Voor 24% gewijzigd door Mr_DD op 03-05-2006 22:59 ]

Verwijderd

Een beetje oud topic alweer, maar heeft er iemand inmiddels wat te melden over "Mine" tv ?

Vrijdagavond werd ik opgebeld door kpn, en ik heb gezegd wel interesse te hebben.
Ze zouden een contract opsturen, waarna ik de "Mine Tuner/Recorder" zou ontvangen .

Ik heb nog geen toegang tot het forum op hun site .

Met google valt er ook weinig te vinden over de ervaringen met deze dienst, vandaar deze 'bump' ...

Heeft dat minetv grote invloed op je adsl verbinding ?
Ik heb zelf 12-1Mb/s (van Planet :P), gaat dat minder worden als je tv over adsl kijkt ?
De telefoniste van vrijdag dacht van niet, maar die wist volgens mij ook weinig over de technische kant van tv over adsl , ze wilde eigenlijk alleen maar weten of ik voip had .

Is er al iets bekend over het aansluiten van meerdere toestellen , nu of in de (nabije) toekomst ?
Ik zou "Mine TV" graag nemen, maar ik zit dan wel met m'n 2e tv...

Iemand al geprobeerd het aan te sluiten op je pc in plaats van tv ?

Andere ervaringen/opmerkingen ?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 13:40 . Reden: typos ]

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:58

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

bij Mine (eigenlijk alle IP-TV) zou je geen bandbreedte mogen inleveren op je adsl als je tv kijkt. Echter, jij zit op dit moment op het hoogste profiel (12mbit), dus kans is aanwezig dat je toch wat in gaat leveren.

de bandbreedte voor IP TV zou normaal gesproken bovenop je huidige lijn komen.

[ Voor 15% gewijzigd door _Mystikal_ op 18-09-2006 13:46 ]

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:39:
Een beetje oud topic alweer, maar heeft er iemand inmiddels wat te melden over "Mine" tv ?

Vrijdagavond werd ik opgebeld door kpn, en ik heb gezegd wel interesse te hebben.
Ze zouden een contract opsturen, waarna ik de "Mine Tuner/Recorder" zou ontvangen .

Ik heb nog geen toegang tot het forum op hun site .

Met google valt er ook weinig te vinden over de ervaringen met deze dienst, vandaar deze 'bump' ...

Heeft dat minetv grote invloed op je adsl verbinding ?
Ik heb zelf 12-1Mb/s (van Planet :P), gaat dat minder worden als je tv over adsl kijkt ?
De telefoniste van vrijdag dacht van niet, maar die wist volgens mij ook weinig over de technische kant van tv over adsl , ze wilde eigenlijk alleen maar weten of ik voip had .

Is er al iets bekend over het aansluiten van meerdere toestellen , nu of in de (nabije) toekomst ?
Ik zou "Mine TV" graag nemen, maar ik zit dan wel met m'n 2e tv...

Iemand al geprobeerd het aan te sluiten op je pc in plaats van tv ?

Andere ervaringen/opmerkingen ?
Ik zou zeggen, zie dit topic: KPN Mine, digitale televisie via adsl (IP-TV), daar staan allerlei gebruikerservaringen.

Verwijderd

Morgoth schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:24:
[...]

Ik zou zeggen, zie dit topic: KPN Mine, digitale televisie via adsl (IP-TV), daar staan allerlei gebruikerservaringen.
Vooralsnog is Mine tv niet te krijgen met een adsl advanced abo via ISDN.

raar maar waar ben nu al 5 weken bezig maar het hoge woord is er nu uit.

Ze hebben problemen met de bandbreedte als je een advanced abonnement heb.

als je mine aanvraag met een lager abonnement gooien ze er een schepje bovenop dus je krijg dan meer bandbreedte.

Bij 12 MB gaat dat niet en dus kunnen ze je de snelheid niet meer garanderen dus kun je ook geen Mine aanvragen je aanvraag wordt geanuleerd
Pagina: 1