Als ik bijvoorbeel in Word een brief typ zet windows plots zomaar ergens anders de cursor neer, zeer vervelend als je iets aan het typen bent. Hetzelfde heb ik als ik een venster van messenger open, dan typ ik iets en dan zet windows het venster in de taakbalk zonder daar opdracht voor tegeven.Weet iemand waar dit aan kan liggen?
heb geen usb toetsenbord tot mijn beschikking, maar ik geef geen input dus dan kan hij ook niks doen toch?Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 21:47:
vreemd. heb je al een ander toetsenbord geprobeerd?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 21:50 ]
Raak je misschien je touchpad aan met je armen of andere vingers?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
zo debiel ben ik nietRob schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 21:50:
Raak je misschien je touchpad aan met je armen of andere vingers?
Lekker vriendelijke reactie
Probeer eens andere muisdrivers.
Mother, will they like this song?
Het kan ook zijn dat je er vettigheid op je touchpad zit. Daar hoef je niet debiel voor te zijn en gebeurd zelfs mij
<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen
nou zeg, tis maar een idee hoor, en geen een zo;n gekke. Sowieso voldoet je topic aan geen enkele vereiste. Mijn glazen bol staat helaas bij mijn ouders, dus ik heb werkelijk geen enkel flauw idee op wat voor systeem je dit probleem hebt....Maar ik zou zeggen, wat heb je zelf al geprobeerd?
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
blijkt te werken, wel vreemd want je kan met je touchpad niet de opdrachten geven als in mijn eerste post, toch?hankleppe schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 21:53:
Het kan ook zijn dat je er vettigheid op je touchpad zit. Daar hoef je niet debiel voor te zijn en gebeurd zelfs mij
Blijkbaar welVerwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 21:56:
[...]
blijkt te werken, wel vreemd want je kan met je touchpad niet de opdrachten geven als in mijn eerste post, toch?
Edit: pak een nat doekje
[ Voor 17% gewijzigd door hankleppe op 02-05-2006 22:02 ]
<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen
Je bent blijkbaar niet bekend met het begrip PalmCheck?Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 21:56:
Wel vreemd want je kan met je touchpad niet de opdrachten geven als in mijn eerste post, toch?
Als dat zo'n Synaptic Touchpad is reageren die soms zelfs al terwijl je er 3 centimeter boven hangt...
[ Voor 3% gewijzigd door alt-92 op 02-05-2006 22:31 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Mijn glazenbol werkt dus welVerwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 21:56:
[...]
blijkt te werken, wel vreemd want je kan met je touchpad niet de opdrachten geven als in mijn eerste post, toch?
De opdrachten in de eerste post: het verplaatsen van de cursor is natuurlijk makkelijk, het verdwijnen van de window in de taakbalk (dat begrijp ik hieruit) is wat moeilijker te bedenken, maar waarschijnlijk kent jouw touchpad een paar extra functies die je activeert.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Pagina: 1