Voor mijn vriendin heb ik zojuist een nieuw abbonement gevonden, ze heeft op dit moment Hi/KPN en ik heb voor haar een abbonement gevonden bij Debitel, maar wel via het KPN netwerk. Nou is nummerbehoud van KPN > KPN niet mogelijk, maar van KPN > Debitel (KPN) wel?
dat moet je aan debitel vragen
Zie ondertitel
Zo, jij bent ook snugger... Helaas kan ik debitel niet meer bellen om 21:40... Maar een topic op GOT openen om naar ervaringen te vragen welDentheman schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 21:40:
dat moet je aan debitel vragen
Kom er trouwens net achter dat het huidige abbo op naam van haar vader staat en het nieuwe moet dus op haar naam. Kan dit ook binnen hetzelfde nummerbehoud?
[ Voor 22% gewijzigd door Sander op 02-05-2006 21:47 ]
www.debitel.nl en dan ergens een faq opzoeken? of gewoon wachten tot 9 uur 's ochtends en dan even een belletje geven.ikbensander schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 21:41:
[...]
Zo, jij bent ook snugger... Helaas kan ik debitel niet meer bellen om 21:40... Maar een topic op GOT openen om naar ervaringen te vragen wel
Kom er trouwens net achter dat het huidige abbo op naam van haar vader staat en het nieuwe moet dus op haar naam. Kan dit ook binnen hetzelfde nummerbehoud?
1.eerst nummer porteren naar debitel
2. dan de contractant wijzigen
[ Voor 19% gewijzigd door Dentheman op 02-05-2006 21:55 ]
Zie ondertitel
Helaas staan deze vragen nergens in de faq's, sowieso niet op internet. heb al ruim een uur lopen zoeken namelijk
ik snap het probleem even niet.
KPN --> KPN is toch geen nummerbehoud. NUmmerbehoud houdt in dat je je nummer mee neemt naar een andere provider. Logisch dat dit niet kan
Dat is toch gewoon een migratie of een omzetting.
KPN --> Debitel, het is altijd mogelijk je nummer mee te nemen naar een andere provider. Dit is onafhankelijk van het netwerk.
KPN --> KPN is toch geen nummerbehoud. NUmmerbehoud houdt in dat je je nummer mee neemt naar een andere provider. Logisch dat dit niet kan
KPN --> Debitel, het is altijd mogelijk je nummer mee te nemen naar een andere provider. Dit is onafhankelijk van het netwerk.
[ Voor 15% gewijzigd door thefox154 op 02-05-2006 22:20 ]
Pagina: 1