Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-11-2024
Collega's van mij raadden het boek "Het plan van Al-dat-is" aan, van de schrijver Armerus.

Kunnen jullie dit boek?
Ik ben er inmiddels in begonnen en het ziet er goed uit.

grtz.
AxiMaxi

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Nog nooit van gehoord. Ff wachten.

Zelfs Amazon kent het niet.

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-11-2024
Nee, het was ook even zoeken voordat ik het had. Maar Bol.com heeft het wel en het kost met verzendkosten erbij nog geen 40 piek.

Armerus - Het plan van Al-dat-is.
ISBN: 9070338246

Op de achterkant van het boek staat:

"In dit boek heeft Armerus een eenvoudige en duidelijke uiteenzetting van wat de zin van het leven is, welke evolutie wij doormaken en voor welke keuze wij ons gesteld zien.
Vooral bericht hij ons over de Nieuwe Tijd, wat er verandert en welke rol de mens is toegedacht.
Wij spelen een belangrijke rol in 'Het plan van Al-dat-is' en in de komende tijd hangt veel af van ons groeiend inzicht en onze medewerking.
Armerus leeft in een ver verwijderd sferenrijk en heeft dit boek aan een mens op aarde (in Nederland) gedicteerd omdat het nodig is dat de mensheid tot een nieuw besef komt van de orde die in alles besloten is.
Armerus kent, zoals duidelijk blijkt, de aarde en haar bewoners heel goed. In zijn vorige leven op aarde was hij niemand minder dan Jezus Christus.
Maar dit boek is geen nieuwe bijbel en bevat ook geen geloofsleer. Wel stelt Armerus voortdurend de kern van het Nieuwe Testament centraal: liefde.
De vraag of de grote Meester die hier tot ons spreekt werkelijk Jezus is, is op dit ogenblik van minder belang dan de boodschap die hij vol liefde brengt. Het zal waarschijnlijk ook alleen liefde zijn die het de lezer mogelijk maakt om Jezus in Aremerus te herkennen.
Het is tijd ons te bezinnen - de geboorteweeën van de Nieuwe Tijd zijn begonnen"

Ik ben inmiddels op pagina 52 van de 239 en ik moet zeggen: interessant, maar wel fantasierijk. En soms zelfs een beetje vergezocht en inconsequent. Maar leuk om te lezen :)

grtz.
AxiMaxi

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ja, goede levensbeschrijving. :)

Wat een onzin. Kruisigen we hem een keer, komt ie terug om een boek te schrijven! Sommige mensen snappen ook geen enkele hint he?

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7690

Op vrijdag 26 januari 2001 13:44 schreef Lord Daemon het volgende:

Wat een onzin. Kruisigen we hem een keer, komt ie terug om een boek te schrijven! Sommige mensen snappen ook geen enkele hint he?

Lord Daemon
Achja, onkruid vergaat niet he :( :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9409

The 'Book Of The Law' van Aleister Crowley is veel leuker, en nog enigzins consistent in zijn eigen dynamiek.

Book of the Law met commentaar is *hier* te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3527

Op vrijdag 26 januari 2001 13:44 schreef Lord Daemon het volgende:

Lord Daemon
Hahaha, LOL.

Persoonlijk spreekt het me eerlij kgezegd neit zo aan. Als ik je beschrijving zo hoor is dit al weer veel te zweverig voor een boek waar je je echt in kan vinden.
Pagina: 1