Toon posts:

[guildwars] random reboots

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wel, na vrijdag middag in de locale games winkel een exemplaar van guildwars:factions, ging ik eens zitten om het spel te installeren. Eenmaal gedaan voerde ik de cd-key toe aan mijn al bestaande guildwars account om toegang tot de uitbreiding te krijgen, en begon te spelen. Na 5 min spelen echter, start mijn pc opeens opnieuw op. Ik probeer het nog een paar keer, maar steeds kan ik niet verder dan 10 min spelen. Opnieuw installeren + virus-/spywarescan levert niets op. Defragmentatie ook niet. Mijn pc voelt ook niet te warm aan. Hij voldoet ook met armlengte de systeemeisen voor guildwars:factions. Wat kan het probleem zijn?

edit: nu krijg ik bij het opstarten deze pagina te zien: http://oca.microsoft.com/...-a10b-f5e8d31e05f9&SID=11, geen van beide 'oplossingen' werkt echter

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 14:41 ]

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:39

Polycom

Poes van goud

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 20:59:
Wel, na vrijdag middag in de locale games winkel een exemplaar van guildwars:factions, ging ik eens zitten om het spel te installeren. Eenmaal gedaan voerde ik de cd-key toe aan mijn al bestaande guildwars account om toegang tot de uitbreiding te krijgen, en begon te spelen. Na 5 min spelen echter, start mijn pc opeens opnieuw op. Ik probeer het nog een paar keer, maar steeds kan ik niet verder dan 10 min spelen. Opnieuw installeren + virus-/spywarescan levert niets op. Defragmentatie ook niet. Mijn pc voelt ook niet te warm aan. Hij voldoet ook met armlengte de systeemeisen voor guildwars:factions. Wat kan het probleem zijn?
Specs zou handig zijn?
Ik denk dat je videokaart te heet wordt

Verwijderd

Topicstarter
hier:

Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: MEDIONPC
System Model: MS-7048
BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz (2 CPUs)
Memory: 512MB RAM
Page File: 274MB used, 973MB available
Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
Videokaart: ATI Radeon 9800XL op catalyst 6.4