Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Mijn vriend heeft een Sony NW-E003 mp3 speler gekocht, als hij er een liedje op zet krijgt hij de volgende foutmelding: No data (dat komt op z'n MP3 speler te staan), terwijl er wel nummers op staan (mp3 bestandjes)!

Weten jullie wat er fout is?

We hebben hem al geformatteert maar dit mocht niet baten...

Grts Bram.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-11 21:44

Just_I

What did you just say?

Zet hij zijn muziek met Sonicstage of Connect op de MP3 speler. Bij mijn Sony (NW HD5) moet ik de mp3tjes met dat programma overzetten. Dit komt omdat de MP3 speler een ander bestandsformaat gebruikt en dus de files geconverteerd moeten worden naar het Sony formaat. Aparte MP3 bestandjes die je gewoon op de MP3 speler zet worden bij de meeste Sony's niet gelezen. Vandaar dat je dus de melding 'No Data' te zien krijgt.

De enige oplossing is dus het bijgeleverde programma te instaleren en het via die programma over te zetten. Als je geen software hebt kan je connect van de site van Sony afhalen.

[ Voor 28% gewijzigd door Just_I op 02-05-2006 20:37 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Topicstarter
Just_I schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 20:34:
Zet hij zijn muziek met Sonicstage of Connect op de MP3 speler. Bij mijn Sony (NW HD5) moet ik de mp3tjes met dat programma overzetten. Dit komt omdat de MP3 speler een ander bestandsformaat gebruikt en dus de files geconverteerd moeten worden naar het Sony formaat. Aparte MP3 bestandjes die je gewoon op de MO3 speler zet worden bij de meeste Sony's niet gelezen.
Gaan we proberen :P alvast bedankt!

Verwijderd

Is er geen mogelijkheid gewoon simpelweg mp3's over te zetten naar je sony mp3 speler, net als bij alle andere mp3 apparaten scheelt je zoveel tijd en ik snap ook niet waarom sony dit heeft gedaan werkt echt shit wanneer je ergnes andesr op een computer bent waar je je software niet bij hebt,

ik hoop dat die oplossing er is zou iemand mij da tkunnen vertellen?

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 00:28:
Is er geen mogelijkheid gewoon simpelweg mp3's over te zetten naar je sony mp3 speler, net als bij alle andere mp3 apparaten scheelt je zoveel tijd en ik snap ook niet waarom sony dit heeft gedaan werkt echt shit wanneer je ergnes andesr op een computer bent waar je je software niet bij hebt,

Ik dacht dat alleen de 'laatste' sony's volgensmij mp3 ondersteunde. Ik denk dat er niks anders opzit dan omzetten naar Atrac. Of je moet ergens op de een of andere site toch een manier vinden, of je speler moet mp3 ondersteunen ofso :+

Patient gamer

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 00:28:

Ik had hetzelfde probleem met m'n Sony NW-E205, ff googlen en ik vond dit verhaal.

M'n speler staat niet er niet bij maar Driver & MP3 File Manager Ver.2.0 werkt wel gewoon met mijn spelertje.

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Tnx voor die tip

het werkt idd hier ook goed met de 205

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Pagina: 1