Toon posts:

5.1 Set voor om en nabij de 100 Euro.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek nog een leuke 5.1 set voor mijn laptop ( niet lachen maar deze staat altijd op een bureau en er worden spellen op gespeeld en films opgekeken staat ook aangesloten op een 24 inch scherm in een goede bui).

De set mag niet meer dan 120 euro kosten.
Ik speegames en kijk dus films.

Ik had de X530 op het oog, en de Creative 5.1 Inspire.
Verder zag ik helaas niet veel 5.1 sets voor dit geld, ze waren allemaal of goedkoper of ze zaten in de 200-400 range.

Hij wordt aangesloten op een Audigy notebook kaart dus dit is het probleem niet.
Iemand een idee?

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:52
Waarom mag het niet goedkoper zijn dan? De Logitech X-530 is nog steeds een van de meeste bang-for-the-buck sets. Als je dan (om er geen goed gevoel bij te krijgen) dan toch iets duurders wilt kun je nog naar de PHILIPS MMS460 kijken. Ook die zit nog ruim onder de € 100,-. Met sets daarboven vlieg je toch meteen naar het hogere segment en dús hogere prijsklasse, beginnend met de I-Trigue 5600, voor een kleine € 150,-.

^ Wat hij zegt.

• goeiemorguh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-01-2024
Misschien is de Teufel concept-E iets voor je (100E). Nadeel is dat de verzendkosten erg hoog zijn, setje is namelijk alleen in duitsland verkrijgbaar. Maar als je er het geld voor over hebt is het zeker een aanrader.
BTW, er staat een product survey van de concept-E op tweakers.net, zou ik even lezen ;)

|| Specs || SuperPI 1m

Verwijderd

Topicstarter
Ach tuurlijk mag het goedkoepr, maar als ik rond de 50 zit heb ik al snel het gevoel dat het een stuk minder is dan het zou kunnen, maar misschien is dat onzin.
Ik heb de voorkeur aan een set die ik gewoon kan gaan kopen hier ( Amsterdam).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 19:47:
Ach tuurlijk mag het goedkoepr, maar als ik rond de 50 zit heb ik al snel het gevoel dat het een stuk minder is dan het zou kunnen, maar misschien is dat onzin.
Ik heb de voorkeur aan een set die ik gewoon kan gaan kopen hier ( Amsterdam).
Ik heb hier trouwens nu een oude LG CD Speler met 2 boxen ik gebruik nu deze als speakers, met muziek is het aardig fijn het was destijds ( 5 jaar geleden) een heel goedkoop model. 2X 10 Watt.
Hij draait nu gewoon op Aux, hoe erg gaat de X530 deze overmeesteren? Of blijft dit een goude ouwe en dan zeker in muziek?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ikzelf heb ook de X-530 en het is inderdaad een goedkoop setje met goed geluid.
Maar, het is verder echt een cheap-ass dingetje dat zo goedkoop mogelijk in elkaar is gezet, ik heb volop last van radio over m'n speakers en plopjes.
(zie ook het Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic DEEL 3)
Dus als het kan moet je zeker proberen iets te kopen met een betere kwaliteit.

[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 02-05-2006 20:02 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
fsfikke schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 20:01:
Ikzelf heb ook de X-530 en het is inderdaad een goedkoop setje met goed geluid.
Maar, het is verder echt een cheap-ass dingetje dat zo goedkoop mogelijk in elkaar is gezet, ik heb volop last van radio over m'n speakers en plopjes.
(zie ook het Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic DEEL 3)
Dus als het kan moet je zeker proberen iets te kopen met een betere kwaliteit.
Wat is dan volgens jou een set met een betere kwaliteit?
Aangezien de Z5500 zeker geen budget set is.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:01

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Of de Creative Inspire T6060, ik vind hem een erg mooi geluidje (niet echt tje, gaat aardig hard) hebben. De bassen klinken stuk beter (meer gecontroleerd, minder boemerig) dan bij mn oudere sets: Philips A2.610, Creative Inspire 4400 en van een vriend van me de Logitech Z-640...
en vind hem er nog is mooi uitzien ook.
de 'remote' control is ook erg handig, met headphone output, en line-in..

Home Assistant Configuratie V&A

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 20:09:
[...]

Wat is dan volgens jou een set met een betere kwaliteit?
Aangezien de Z5500 zeker geen budget set is.
Ik heb het niet over de Z5500, die ken ik verder niet :)
Wel de X-530, daar ben ik niet tevreden over en dat topic wat ik noemde ging ook over problemen met dat setje. (zoals de poll waarin mensen aangeven dat ze nogal last hebben van plopjes bij de X-530)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Pagina: 1