[XP] Alle links zijn niet meer klikbaar

Pagina: 1
Acties:

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Deze post maak ik voor iemand aangezien hij geen Got account heeft.

Het probleem is dit.

Na een format van de pc zijn alle links niet meer klikbaar, dus in MSN en ook alles op website's.

Alle settings van Internet Explorer zijn op de defaults gezet maar dit lost het probleem helaas niet op. Het was al bij een kale install van XP.

XP is volledig up tot date met SP1 en 2 en ook alle update's die er verder voor zijn.
Nu is het dus zo dat iedere link eerst gecopy paste moet worden ipv dat je er normaal op kan klikken.

Ik heb op Google en op tweakers gezocht naar dit probleem maar het enige wat ik kon vinden was 1 topic hier op Got en helaas staat daar geen oplossing bij.

PC specs.
Dell Dimension 8300
3.0 GHz. pentium 4
1024 MB ram
Geforce 4 Ti 4200

XP home SP1 en 2.

Als iemand enig idee heeft hoe dit op te lossen is zou ik het voor hem graag horen :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat gebeurt er als je gewoon op de link klikt? Niets? Opent er een IE scherm maar laad die niets? Komt er een paars konijn je uitlachen? :)

Probeer in ieder geval eens de tip zoals die hier staat: SonyEricsson in "Internet explorer 6 links openen" :)

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 20:19

_Thanatos_

Ja, en kaal

alle links niet meer klikbaar, dus in MSN en ook alles op website's
zonder apostrofje he!

Gaat het dan om *alle* links in *alle* programma's, of alleen IE en MSN? En bedoel je dan MSN messenger of MSN explorer?

日本!🎌

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het is zo dat wat normaal een clickable link is nu gewoon tekst is. Normaal staat er in MSN messenger een lijn onder en als je er dan op klikt word IE geopend nu is het gewoon tekst ipv een link.

Die tip van SonyEricsson zal ik aan hem laten zien zodra hij weer online is.