Toon posts:

bestand gedownload: tichtal rar files

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een film gedownload, maar als ik dat rar bestand open, staan daar 58 andere rar bestandjes (part01 tot en met part58), een sfv en een nfo bestand in.

Ik heb geprobeerd part01 uit te pakken en te openen en krijg dan alleen een grijs beeld, zonder geluid, van een seconde of 5. Allemaal uitpakken en achterelkaar in een afspeellijst werkte ook niet.

Toen heb ik SFV Checker V1.14 gedownload om dat sfv bestand te openen. Maar hierin ben ik een complete noob. Als ik het open staat er dit:

Total checksum: 00000000
Total files: 59
Files OK: 0
Files Missing: 59
Invalid files: 0

Dit terwijl het egdownloade bestand toch echt 822 MB is en elk rarbestandje 14,6 MB groot. Ik heb dus wel degelijk íets gedownload. Maar kan het gewoon zijn (omdat het een redelijk populaire film is) dat het gewoon nep is of beschadigd?
Ik downloade het met Azureus en die zegt me dat het downloaden gewoon perfect gelopen is....

In het nfo bestand staat verder ook geen nuttige info die mij kan helpen....

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 14:34

Beaves

Usque ad Finem

Redelijk standaard lijkt me toch? Installeer WinRAR en open daarmee het eerste .rar bestand. Pak dat uit naar een map en voila, de hele film staat een paar minuten later in die map, klaar om gekeken te worden.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet zeker dat ik dat dus al een keer geprobeerd heb.

Maargoed, ik heb de film nu ongeveer 2 weken ongebruikt op mn computer en weet neit meer wat ik er de eerste dag allemaal mee heb gedaan, dus zal het nog eens op de simpele/originele manier proberen....

Verwijderd

Je hebt dus een groot .rar bestand? Daarin staan die 58 kleinere .rar bestanden? Rechtermuisklik --> hier uitpakken op het grote bestand. Dan even wachten tot alles is uitgepakt. Daarna op het bestand parto1.rar ok rechtermuisknop en hier uitpakken.

Verwijderd

Topicstarter
en dat doet hij dus niet...

Grijs beeld, geen geluid, fragment van 2 minuten en nog wat seconde. Uitgepakte bestand is 800mb oid.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 18:29:
Je hebt dus een groot .rar bestand? Daarin staan die 58 kleinere .rar bestanden? Rechtermuisklik --> hier uitpakken op het grote bestand. Dan even wachten tot alles is uitgepakt. Daarna op het bestand parto1.rar ok rechtermuisknop en hier uitpakken.
Klopt.

Ik had net part01 in een nadere map uitgepakt, ik zal hem eens tussen de rest van de rar's uitpakken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 18:31:

Grijs beeld, geen geluid, fragment van 2 minuten en nog wat seconde. Uitgepakte bestand is 800mb oid.
Best kans dat je een corrupte versie gedownload hebt.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 18:32:
[...]

Klopt.

Ik had net part01 in een nadere map uitgepakt, ik zal hem eens tussen de rest van de rar's uitpakken.
Even afwachten, waarschijnlijk komt het goed ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 18:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
nope, nog altijd niets

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Het zou ook kunnen dat je niet de juiste codecs hebt, maar de meeste spelers maken hier melding van als dat zo is. Ik hou het even op een corrupte versie inderdaad....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wat doet het niet? het uitpakken? Of werkt het uitgepakte bestand niet?
Das toch wel een verschil.
Open een van die bestanden met WinRAR en test het archive anders even.

Dit lijkt toch wel heel erg op illegaal gedownloade dingen. In dat geval: negeer wat hierboven staat en wacht totdat je de film kan huren/kopen.

[ Voor 15% gewijzigd door fsfikke op 02-05-2006 18:39 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
Nja, dan zal ik maar eens een andere torrent proberen

Verwijderd

800 mb? Misschien is het een image (iso).
btw. Lijkt me ook niet echt een super goede kwaliteit dan.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wij hanteren op GoT nog altijd de policy dat we niemand helpen bij het downloaden dan wel in gebruik nemen van warez. Met die reden gaat dit topic dus op slot :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.