HDD Thermometer geeft 4 HDD's weer in systray

Pagina: 1
Acties:

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-07 15:55
Ik heb laatst HDD thermometer gedownload:

http://www.rsdsoft.com/hdd-thermometer/

Dat is een progje dat de temperaturen van je HDD uitleest, en in je systray weergeeft. Nu heb ik 5 HDD's in mijn pc, 4x een IDE en 1x een SATA schijf. Als ik alleen de SATA schijf erin heb zitten (want daar staat mijn OS op) dan geeft HDD thermometer 1 temperatuur weer, die van mijn SATA schijf.

De vier andere HDD's zijn allemaal via IDE aangesloten, op de onboard controller van mijn mobo. Dus niet via raid. Nu valt het me op, dat HDD thermometer maar 4 schijven maximaal weergeeft in de systray. Als ik HDD thermometer open zie ik ook maar 4 disken staan. Nu zijn dat op dit moment, met 5 HDD's aangesloten, alleen de IDE schijven. Is er een manier waarop ik de temperatuur van mijn SATA disk er ook kan neerzetten?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Welke versie gebruik je? Ik zie namelijk bij 1.3 Beta het volgende staan :)
[CHANGE] Experimental support for more than 4 HDDs;

Signature

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Version 1.3 beta (April 2, 2005)
Experimental support for more than 4 HDDs
Heb je versie 1.3 beta?

edit:
syringe eleven...

[ Voor 9% gewijzigd door Rone op 02-05-2006 16:59 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• Widow
Ik heb idd versie 1.3 beta, maar ik zie maar 4 disken :'(

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Experimental support is, zoals de naam het al aangeeft, nog onder constructie meestal. Wellicht zou het kunnen dat deze versie bij meer dan 4 harde schijven bijv. alleen maar IDE aankan, en niet IDE/SATA. Ik zou de maker eens mailen, wellicht dat die ook nog opheldering kan bieden. :)

Signature

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

zoals pasta reeds aangeeft... ik denk dat het in deze versie nog niet zo goed gaat werken met meerdere hd's ....

als je echt wil supporten, kan je natuurlijk de developers altijd mailen en proberen je situatie uit te leggen en ze zullen je dan wel wat vragen stellen, waarop jou antwoorden kunnen toedragen aan een betere werking van het programma ...

Tweakers4Tweakers :*)

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• Widow
Ik heb een mailtje gestuurt naar de devvers, eens kijken wat hun hierop hebben te zeggen :) .

Pagina: 1