Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

2 abonnementen bij dezelfde provider

Pagina: 1
Acties:

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 12:48
Ik heb zojuist gebeld met de klantendienst van Orange, maar ik krijg alleen maar standaard antwoorden terug van die telefoon-miepjes, dus leg ik m'n situatie even aan jullie voor;

ik heb een 2 jarig abonnement bij Orange, tot eind December. Ik ben tevreden met Orange en wil daar ook blijven.

Ik loop nu dus bijna 2 jaar met dezelfde telefoon, en ben de laatste tijd nogal gecharmeerd van de HTC Wizard. (orange SPV M3000).
Omdat mijn abonnement pas in December afloopt kan ik nu nog niet verlengen, dat kan pas in September.
Ik wil alleen graag zo snel mogelijk die SPV en heb eigenlijk geen zin om tot September te wachten.

Waar ik nu dus zelf aan zit te denken is het volgende:
Een tweede abonnement bij Orange, en het tarief van mijn huidige abonnement verlagen (ik geloof dat je altijd 1 a 2 stappen lager kunt na zoveel tijd?).
Ik weet alleen niet of het mogelijk is om bij dezelfde provider 2 abonnementen te hebben. Ook vraag ik me af of het mogelijk is om dan van nummer te wisselen (voor September!) tussen die 2 abonnementen.

Die telefoon-miep van Orange vertelde me dat ik maar moest wachten tot September, maar volgens mij is zoiets best mogelijk?
Weet iemand hier misschien meer vanaf, of heeft iemand hier misschien zelf ervaring mee?

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-10 16:55

KatirZan

Wandelende orgaanzak

nee, nummer wisselen bij dezelfde provider van het ene abo naar het andere abo is niet mogelijk.

dat antwoord kreeg ik namelijk ook ;) want dan zien ze het als contract verlenging, wat dus alleen weer mogelijk is 3 maanden voordat je contract af loopt.

Het beste is dan een 1-jarig abo bij een andere provider te nemen en daarna weer over te stappen naar Orange ;) maar dan ben je dus alweer 2 jaar verder :)

Wabbawabbawabbawabba

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-11 17:28
2e abbo kan bij orange. Als je afgewezen wordt kan je brief sturen t.a.v. afdeling kredietrisk. Maar ondanks dat zou ik je willen adviseren nog heel even te wachten, en wel om de volgende rede. De opvolger staat namelijk al voor de deur. Kijk maar naar het topic over de qtek 9600. Anders zit je straks vanaf het begin af aan al met een verouderd model op zak. is toch ook niet echt wat je wil of wel?

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 12:48
PROnline schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 17:06:
2e abbo kan bij orange. Als je afgewezen wordt kan je brief sturen t.a.v. afdeling kredietrisk. Maar ondanks dat zou ik je willen adviseren nog heel even te wachten, en wel om de volgende rede. De opvolger staat namelijk al voor de deur. Kijk maar naar het topic over de qtek 9600. Anders zit je straks vanaf het begin af aan al met een verouderd model op zak. is toch ook niet echt wat je wil of wel?
Die was ik nog niet tegen gekomen... ziet er inderdaad beter uit, ik wacht nog wel even :)

(met moeite)

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:52
TangLeFuzZ schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 22:48:
[...]

Die was ik nog niet tegen gekomen... ziet er inderdaad beter uit, ik wacht nog wel even :)

(met moeite)
Dan zou ik echter wel naar t-mobile gaan want die bieden hsdpa aan. Bij Orange is dat nog maar zeer de vraag.