[CSS] Max-Width in Form Element

Pagina: 1
Acties:

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-01 10:09
Ok ben bezig om een Formulier te maken
Deze word speciaal voor internet explore. en is om berichten mee te verzenden/beantwoorden.

mooie layout gemaakt. en staat allemaal leuk ( zit nog wel in tables :r maar kan even niet. ( Freelance opdracht en hun willen tables :P ) )

de volgorde is nu als volgt :
Men opent een pop-up dmv javascript op een height/width van 800x600. hierin staat een tabel waar je eerste alle gegegevens van het bericht kan invoegen.

Daarin staat een combobox(select) die ook zelf invulbaar is met een width van 250px;

omdat gebruikers van deze web applicatie ook zelf onderwerpen kunnen aanmaken kunnen deze langer worden dan 250px; en daardoor vervalt de layout.

nu is dit in FF erg makkelijk opgelost, namelijk met een
code:
1
 max-width:250px;
In Ie is dit minder gemakkelijk en het schijnt dus dat je dit met javascript moet gaan oplossen.

Wat is hier een correcte manier voor ?

Offcourse Google gebruikt, maar hier kon ik niks vinden met betrekking tot form elementen en GOT search ook niet

[ Voor 19% gewijzigd door Vecodo op 02-05-2006 16:51 ]

Verwijderd

waarom baseer je je expression op de body en de fontsize eigenlijk?

en waarom eigenlijk de boel niet vastzetten op gewoon 250px? waarvoor moet die max-width nu gelden? voor je form of voor je select?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 16:47 ]

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-01 10:09
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 16:45:
waarom baseer je je expression op de body en de fontsize eigenlijk?

en waarom eigenlijk de boel niet vastzetten op gewoon 250px? waarvoor moet die max-width nu gelden? voor je form of voor je select?
Sorry voor het onduidelijk opschrijven, maar al weer iets te lang aan het werk |:(

De max-height moet gelden voor Select ( combo-Box );
Ik heb de JS niet echt door gekeken, maar copy paste :P

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:51

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik zou gaan voor
Cascading Stylesheet:
1
width: expression( this.offsetWidth < 250  ? "auto":"250px" );

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen