Toon posts:

Heeft er iemand soms de pik om me in?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik reageer niet al te vaak (oké, zeg maar gerust weinig), maar ik wel mijn mening als ik die graag kwijt wil. Maar het begint toch wel op te vallen dat vrijwel alle posts die ik de laatste tijd heb geplaatst op 0 (overbodig) komen te staan. En dat terwijl ik zelf ze toch echt niet compleet nutteloos vind.
Kunnen jullie misschien nagaan of de negatieve beoordeling van hetzelfde ip afkomstig is, want ik kan echt niets meer plaatsen op deze manier. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ach, de tendens is nou eenmaal dat je omlaag wordt gemod op het moment dat iemand het niet met jouw mening eens is (en zit je dus vaak op 0 op het moment dat jou een mening is aangedaan die niet strookt met de consensus) en wordt er minder gekeken naar welke argumenten je nou eigenlijk geeft. Ik zou er niet al te wakker van liggen :)

Zie bv ook mijn anti-anti-MS opmerking van vandaag: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1622914. Wat? Ben je niet pro-linux? Omlaag dan maar :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

💀 too old to die young

Als je een gemiddelde hebt van 1,4 modpunten per reactie staan niet echt 'vrijwel alle posts van de laatste tijd op 0 (overbodig)' :?

Misschien kan je url's geven van de reacties die volgens jou onjuist staan? Dan lopen we daar samen langs :Y).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

* .oisyn , buiten de (interessante) inhoud die je bovengenoemde reactie heeft, haal je ook wat ongenuanceert uit naar het niveau ('Allejezus wat een kortzichtige reacties hier weer.') en daar word je idd al snel op afgerekend, het is immers de toon die de muziek maakt en sommige mensen zijn daar gevoeliger voor dan andere.
Ook is je edit ('.edit: en mod me maar naar beneden hoor, reacties die niet populair zijn zijn immers ook niet waar *kuch* [Reactie gewijzigd door .oisyn]') al gauw een reden op de FrontPage om ondergewaardeerd te worden.

* botoo doet er een regulier puntje bij, het is zonde om de interessante info onder het maaiveld te laten.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

botoo: ik ben het op zich wel met je eens, maar je moet weten dat ik, zoals ik hier ook al zei, niet echt wakker lig van welke moderaties ik krijg. Ik heb m'n zegje gedaan en passeer daarbij een kritische noot naar wat ongefundeerde posters (m'n eerste zin) en moderators (m'n laatste edit). Dat ik me daarbij nog minder geliefd maak heb ik eigenlijk weinig boodschap aan, het is immers geen populariteitswedstrijd :).

Maar fair enough, ik zal 'm wat nuanceren.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

d:)b

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
botoo schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 16:21:
Als je een gemiddelde hebt van 1,4 modpunten per reactie staan niet echt 'vrijwel alle posts van de laatste tijd op 0 (overbodig)' :?

Misschien kan je url's geven van de reacties die volgens jou onjuist staan? Dan lopen we daar samen langs :Y).
Nou neuh, langs de reacties gaan omdat de edit niet goed zou zijn vind ik wel wat overdreven. Ik ben niet echt zo'n punten jager :)
Maar het valt eenmaal op, omdat ik zo min mogelijk mensen probeer te kwetsen of onzin te posten. En als anderen mijn mening niet waarderen, 'so be it'. Waar een tijdje geleden mijn mening toch wel gedeeld werd, staat die de laatste aantal opmerking zo snel op 0. Dan vraag ik me toch echt af of ik dan zo'n afwijkende mening heb. En dat vond ik dus van niet.Vandaar de vraag of het niet dezelfde persoon was die me weg modde.
Maar laten we het hier maar bij houden. Ik zal gewoon nog nuttigere opmerkingen posten :Y)
Pagina: 1