Al een aantal maanden heb ik een 6800gs. Toen ik de kaart net had ben ik meteen de tv-out gaan proberen (met windows MCE 2005). Dit werkte perfect. Echter, toen ik een paar dagen later nog eens de tv-out wilde benutten werkte hij niet meer. Hij gaf alleen maar zwart beeld (op de gele "video" plug). Ik ben toen gaan kijken of de S-video wel werkte. Deze deed het wel, maar gaf een platgestampt en uitgerekt beeld. Heel vreemd, want bij het opstarten van de pc is het beeld wel normaal (op s-video) alleen dan zwart/wit. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd. Windows opnieuw geinstalleerd, andere drivers etc. Dit heeft geen resultaat gehad. Wat ik vreemd vind is dat als ik mijn tv op S-video aansluit, hij hem dan als "HDTV" laat zien bij de "nvieuw-beeldscherminstellingen" ( http://www.mirrormyshizzle.uk.to/images/tvout1.jpg ). Mijn tv is 4:3 CRT PAL-B. Op de tv lijkt het wel alsof hij maar de helft van het scherm gebruikt (horizontaal pakt hij het hele scherm, maar verticaal prakt hij het beeld tot de helft van het tv scherm).
Ik heb al met google gezocht, op de EVGA forums gepost etc. maar zonder resultaat. Mijn spec's:
AMD Athlon64 3500+
2x 512mb Kingston ECC PC3200
160gb WD SATA2 HD
EVGA Geforce 6800gs CO PCI-E 256mb
Asus A8N-E mobo
AMD Athlon64 3500+
2x 512mb Kingston ECC PC3200
160gb WD SATA2 HD
EVGA Geforce 6800gs CO PCI-E 256mb
Asus A8N-E mobo