Hallo,
Ik heb het volgende probleem:
Ik heb een SpeedTouch modemrouter van kpn voor mijn adsl.
nou wil ik deze draadloos krijgen alleen ik krijg het niet voor elkaar om een verbinding te maken met mijn usb kaartje naar mijn router.
ik heb al meerder malen de router gereset en het installatie menu van de kpn cd doorlopen.
Ik kies de juiste opties, en alles installeert prima ik wacht netjes op de melding dat ik het stickje erin kan doen etc.
alleen als ik op het punt kom dat hij gaat zoeken naar de modem-router (draadloos) vind hij hem niet tevens brand het lampje van de usb stick en het WLAN lampje op de router.
ik heb de SpeedTouch 716 modem router en de 121G usb stick.
Normaal via een utp kabel heb ik gewoon normaal internet en werkt het perfect.
zijn mischien 1 van de apparaten defect?
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb het volgende probleem:
Ik heb een SpeedTouch modemrouter van kpn voor mijn adsl.
nou wil ik deze draadloos krijgen alleen ik krijg het niet voor elkaar om een verbinding te maken met mijn usb kaartje naar mijn router.
ik heb al meerder malen de router gereset en het installatie menu van de kpn cd doorlopen.
Ik kies de juiste opties, en alles installeert prima ik wacht netjes op de melding dat ik het stickje erin kan doen etc.
alleen als ik op het punt kom dat hij gaat zoeken naar de modem-router (draadloos) vind hij hem niet tevens brand het lampje van de usb stick en het WLAN lampje op de router.
ik heb de SpeedTouch 716 modem router en de 121G usb stick.
Normaal via een utp kabel heb ik gewoon normaal internet en werkt het perfect.
zijn mischien 1 van de apparaten defect?
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.