Nou ik probeer Maxwell Render van Nextlimit te instaleren, nu krijg ik op het einde van de install de error:
Gevolgt door:
Nu heb ik gegoogled en blijkt dat in de nieuwere versies van Intel en AMD cpu's Data Execution Prevention (DEP) is verwerkt in samenwerking met SP2 deze checkt alles was geregistreed moet worden.
Dus ik heb geprobeert deze uit te schakelen, ook gelukt alleen werkt de instal dan nog niet.
Hierna heb ik geprobeert zelf te registreren maar dan krijg ik de error dat dat niet lukt:
zelfde geval bij mxm.dll
Nu zoek ik overal verder maar kom er maar niet uit zou iemand hier mischien een oplossing weten ?
b.v.d
code:
1
2
| "Error 1904. Module C:\Program Files\Next Limit\Maxwell\thumbplug_mxm.dll failed to register. HRESULT -2147023898. Contact your support personnel" |
Gevolgt door:
code:
1
2
| "Error 1904. Module C:\Program Files\Next Limit\Maxwell\thumbplug_mxs.dll failed to register. HRESULT -2147023898. Contact your support personnel" |
Nu heb ik gegoogled en blijkt dat in de nieuwere versies van Intel en AMD cpu's Data Execution Prevention (DEP) is verwerkt in samenwerking met SP2 deze checkt alles was geregistreed moet worden.
Dus ik heb geprobeert deze uit te schakelen, ook gelukt alleen werkt de instal dan nog niet.
Hierna heb ik geprobeert zelf te registreren maar dan krijg ik de error dat dat niet lukt:
code:
1
2
| "DllRegisterServer in thumbplug_mxs.dll is mislukt. De geretourneerde code is: 0x80070005" |
zelfde geval bij mxm.dll
Nu zoek ik overal verder maar kom er maar niet uit zou iemand hier mischien een oplossing weten ?
b.v.d
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."