Is het soms een goed idee om - naast de meuktracker en de hardware reviews - ook software reviews op Tweakers.net te zetten? (Vooral voor freeware en O.S.-software)
React Bugs en Featurerequests >> Frontpage Algemeen
Dit heeft niets met React bugs / features of GoT-templates te maken.
Dit heeft niets met React bugs / features of GoT-templates te maken.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
we hebben nu natuurlijk de meuk-tracker al, daar kan je je eigen verhaal als reply neerzetten. reviews lijken me wel leuk, maar ik ben bang dat dit meer een mening van 1 persoon gaat worden, die opzich ook in een reply had gekunt.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
FA > BZRekcor schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:49:
Is het soms een goed idee om - naast de meuktracker en de hardware reviews - ook software reviews op Tweakers.net te zetten? (Vooral voor freeware en O.S.-software)
Ter zijner tijd zullen er ook Product Surveys voor Software komen. Echter is het nu nog te vroeg om te vertellen wanneer. Er moeten criteria geschreven worden en gekoppeld worden aan de diverse product groepen in de Pricewatch.
Je kunt natuurlijk wel helpen door een aantal criteria voor Software op te stellen.
Deze feature wordt mogelijk geïmplementeerd als er begonnen wordt aan het devven van Meuktacker 2.0. Het plan van versie 2.0 is zover uitgewerkt, alleen moet het ontwikkeld worden. Ik kan niet zeggen wanneer Meuktracker 2.0 online wordt gezet aangezien er nog een aantal (belangrijkere) items op de planning staan. Het heeft in iedergeval onze aandacht
.