[UT'99] Besturing doet raar tijdens langames

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:56

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik ben aan het lannen bij iemand op zolder en we spelen af en toe een spelletje UT. Geen hoge pings, af en toe wel 100 maar geen lag waar iemand last van heeft.

Alleen het rare is dat het lijkt alsof mijn besturing wordt overgenomen door iemand anders op de lan. Als je echt lagged dan loop blijf je toch gewoon hangen? (rechtdoor lopen) Alleen bij mij is het zo dat ik alle kanten op ga en volgens mij richt ik dan ook. Terwijl ik het toetsenbord en muis niet beet heb.

Ik ben de enige die er last van heeft. We hebben allemaal verschillende ip-adressen en computer namen etc, heeft iemand hier ervaring mee ofzo? Ik ga er zo heen om alel pc's patch 436 te patchen op alle computers en hopen dat het het verhelpt.

Maar misschien dat iemand weet hoe het zit.

Ps. Met Age of Empires II of Warcraft 3 loopt het wel helemaal goed en heb ik nergens last van.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
MrVegeta schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:17:
Ik ben aan het lannen bij iemand op zolder en we spelen af en toe een spelletje UT. Geen hoge pings, af en toe wel 100 maar geen lag waar iemand last van heeft.

Alleen het rare is dat het lijkt alsof mijn besturing wordt overgenomen door iemand anders op de lan. Als je echt lagged dan loop blijf je toch gewoon hangen? (rechtdoor lopen) Alleen bij mij is het zo dat ik alle kanten op ga en volgens mij richt ik dan ook. Terwijl ik het toetsenbord en muis niet beet heb.

Ik ben de enige die er last van heeft. We hebben allemaal verschillende ip-adressen en computer namen etc, heeft iemand hier ervaring mee ofzo? Ik ga er zo heen om alel pc's patch 436 te patchen op alle computers en hopen dat het het verhelpt.

Maar misschien dat iemand weet hoe het zit.

Ps. Met Age of Empires II of Warcraft 3 loopt het wel helemaal goed en heb ik nergens last van.
Misschien dat als je een draadloos toetsenbord hebt, dat die wordt gestoord door WiFi, zend amateurs, of het toetsenbord van je vriend? :?

[ Voor 3% gewijzigd door ThinkPad op 02-05-2006 13:19 ]

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:56

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Beetje oud topic. Maar ik zat zonet even UT te spelen tegen de computer, en toen gebeurde het ook, dus het is geen lag of gedoe met ip-adressen.

Echt heel raar..

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik zal je zeggen dan ik het ook met ut2004 heb, ik zit zelf te denken aan m'n usb keyboard.

Symptoom :
Je stuurt met toetsen, je "stopt" maar je blijft doorgaan soort van vertraagde reactie.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"