[XP] MPC of Explorer fout?

Pagina: 1
Acties:

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Ik kreeg ineens een error melding bij het afsluiten van MediaPlayer Classic. Hierbij liep het hele systeem vast. Er stonden geen vreemde processen in de lijst van taakbeheer op dat moment. Ik heb explorer uiteindelijk handmatig gestopt en gestart om het systeem weer draaiend en stabiel te krijgen. De error melding zelf heb ik alleen nog nooit gezien. Ik heb er een screenshot van gemaakt, mss dat iemand mij hier meer duidelijkheid over kan geven.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=4WD4SMCL

De knoppen werkten trouwens niet, muv de OK knop. Dus er werd niets verzonden en er kon ook niets gekopieerd worden aan tekst.

[ Voor 12% gewijzigd door telefoontoestel op 02-05-2006 11:43 ]

telefoontoestel

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik zie een scroll bar. Staat er ook nog nuttige informatie onderaan die random text? En kun je nog wel de tekst selecteren en dan CTRL-C doen? (niet dat het jou echt veel goed doet verder hoor.... ;) )

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Misschien quicktime alternative of i.d geinstalleerd? Kan zijn dat ie hierop beetje kan vastlopen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Iemand die al zoveel topics geopent heeft als jij telefoontoestel zou ondertussen toch echt eens moeten weten dat een topic titel als 'Zeer aparte error' natuurlijk helemaal nergens op slaat.

Verzin eens een andere, die ook nog eens aan de Windows Clients Policy voldoet en meld die even via een TR? :)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:34
ik denk dat het een error is uit het programma en niet uit windows zelf..

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03 10:26
volgens mij is dit inderdaad een error van MP classic en niet van Windows. als het niet vaker voorkomt zou ik 't gewoon negeren...

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Het vreemde voor mij was dat zelfs taakbeheer hierdoor vast liep nadat het gestart was. Dit gebeurde dan op het moment dat ik bij het aangeven van het starten van een nieuwe taak op het 'bladeren' knopje drukte en hiermee dus een reactie moest krijgen van explorer. Die stopte er dus mee. Ik kreeg zelf dus meer het idee dat dit een explorer error moest voorstellen.

De hele code eronder bestaat daarbij ook uit dit soort random tekens, tot onder aan toe. Dat had ik dus idd al bekeken. Selecteren ging daarbij trouwens ook niet.

@elevator: ik wist zo even geen andere titel te bedenken. Als je het wilt wijzigen: "[XP]MPC of Explorer fout?" Is dat dan mss een toepasselijkere titel?

telefoontoestel

Pagina: 1