Toon posts:

Glasvezel te duur !!

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het moet mij toch van het hart, het leek allemaal zo mooi maar....
De kosten van glasvezel zijn 50,00 euro p.mnd.voor het hele pakket 20 mb
Extra gratis bellen 9,95 euro Totaal 59,65 euro

Nu heb ik een abonnement bij Wanadoo 20 mb internet + gratis bellen in nederland
voor totaal 39,62 euro.
TV van Casema 14,95 euro = totaal 54,57 met GRATIS DIGITAAL TV dit alles zonder klachten.

Ik ben met glasvezel dus veel duurder uit terwijl de snelheid minder is en je dan ook geen
DIGITALE TV heb.

Dit is wel een overwging waard om het niet te nemen temeer omdat er zoveel klachten zijn.

Graag antwoord van Denan.
Gina

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Bij wanadoo betaal je toch geen 39,62 maar 29,95 ?

[ Voor 4% gewijzigd door Tutti-frutti op 02-05-2006 11:16 ]

4015Wp west (Dordrecht)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Euhhh.. ja? En toen? :P

Wie is Denan?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:38
Met glasvezel kan je alleen later wel schalen naar 100mbit en gbit en sneller, casema kan op gegeven moment niet meer sneller.

En hoe zit het met de upload? glasvezel heeft toch evenveel upload als download en casema heeft dat niet volgens mij?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Wauw, tevreden over Casema/Wanadoo, dat ben ik nou nog nooit geweest (ben dan ook al wat jaartjes weg gelukkig).

Casema heeft meestal een max van rond de 100/150 kbyte up, en 150 alleen bij de 100 euro of meer per maand abo's d8 ik zo.

[ Voor 36% gewijzigd door gabiballetje op 02-05-2006 11:21 ]

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02 19:59

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Han schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:17:

Wie is Denan?
denan :?

Maareh.. De bedoeling van dit topic is inderdaad een beetje vaag..

[ Voor 17% gewijzigd door FlipFluitketel op 02-05-2006 11:22 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Han schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:17:

Wie is Denan?
denan schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:38:
Het lijkt me beter dat je dat aan XMS(ons) vraagt aangezien portaal niet veel over de glasvezel kan vertellen. Het gesprek zal toch vanuit de portaal klanten service naar de XMS servicedesk doorgeschakeld worden. (xms csd: 024 365 3633)

Om op je vraag te antwoorden: Op het moment is het zo dat alleen portaal woningen aangesloten kunnen worden op ons glasvezel netwerk. Er zijn inderdaad wel plannen om ook andere woningen aan te sluiten maar daar kunnen wij helaas nog geen uitspraken over doen. Zodra het mogelijk is (en als het mogelijk is) zullen bij geschikte woningen folders op de mat vallen.
[Disclaimer] Aan al mijn posts hier kunnen geen rechten ontleend worden t.o.v XMS en InterNLnet en/of diensten die zij leveren. Tevens post ik hier om te antwoorden op vragen en/of verzoeken, niet als klachtenafdeling/Supportdesk. Hiervoor is 0800-5552555
Oftewel de Topic Poster hierboven kan beter contact op nemen met XMS en interNLnet want daar werkt Denan ;)

[ Voor 19% gewijzigd door djexplo op 02-05-2006 11:24 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02 15:57
Als je alleen Denan even wil spreken, had hem dan gewoon even een mailtje gestuurd ;)

Verwijderd

Ramon de Jesus schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:18:
Met glasvezel kan je alleen later wel schalen naar 100mbit en gbit en sneller, casema kan op gegeven moment niet meer sneller.

En hoe zit het met de upload? glasvezel heeft toch evenveel upload als download en casema heeft dat niet volgens mij?
100 mbit kan ook met DOCSIS 2.0 (kabelinternet) via de coax. En zolang je maar betaalt, kan je kabelbedrijf ook een glasvezel aanleggen en een bedrijfsabonnement leveren met alle bandbreedte die je maar wilt. Kost alleen wel heel veel geld (dus daarom doet niemand dat behalve bedrijven), want niet gesubsidieerd door Kenniswijk en/of de gemeente zoals bij de glasvezel projecten.

Verwijderd

spam/reclame

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Graag antwoord van Denan.
Oftewel de Topic Poster hierboven kan beter contact op nemen met XMS en interNLnet want daar werkt Denan ;)
Precies: dit topic heeft dus niks te zoeken op GoT :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.