Toon posts:

Winrar: De syntaxis van de bestandsnaam ... is onjuist

Pagina: 1
Acties:
  • 4.244 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar foto's gekregen, gezipped, met een totale grootte van 5MB. Als ik ze wil uitpakken met Winrar krijg ik de volgende foutmelding:

De syntaxis van de bestandsnaam, mapnaam of volumenaam is onjuist

Ik heb nog heel veel Gigabyte over op de computer. Ik heb Windows XP. Kan het ermee te maken hebben dat de foto's uit China komen?

Als jullie meer informatie nodig hebben, hoor ik het wel!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-07 12:02

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ja dat kan, vreemde chinese tekens worden niet door Windows ondersteund.. Moet je met winrar ze in het bestand hernoemen, dan kun je ze uitpakken.

Verwijderd

Topicstarter
En dat kan met Winrar zelf, dat hernoemen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je het al geprobeerd?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik dat doen? Ik zie nergens dat ik het kan benoemen...

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 18:12
Volgens mij kan dat ook echt alleen als het een rar bestand is. Bij een zip bestand of wat dan ook, anders dan rar, kan dat niet.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag hier dat het wel kan met deze Winrar: meuktracker: WinRAR 3.60 beta 1
Ik heb de bestanden proberen te hernoemen en dan krijg ik gewoon weer die foutmelding van de syntaxis. Als ik het hele zip bestand probeer te hernoemen, krijg ik ook die foutmelding, plus:

Cannot rename ????? (zipped) ???.zip to test.zip

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dat is ook niet de bedoeling; probeer de RAR eens te openen; en dan vanuit daar een bestand 'op te slaan als ...' en dan een andere naam ingeven?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Het is één .zip bestand met allemaal jpg's. Ik zie geen rar...

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ja, whatever; dan doe je dat met je zip 8)7 Ik gokte dat het een RAR was aangezien je winrar gebruikt; maar het probleem en de gegeven oplossing blijven hetzelfde.

---

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt nu, bedankt! Ik kan mijn afbeeldingen weer bekijken :-)
Pagina: 1