Online bellen is hot, dit blijkt wel weer uit een nieuwe geintroduceerde dienst.
De dienst zelf heet Parlino en moet de direct concurentie aangaan met Parlino maar zeker ook Voipbuster. Parlino is opgericht door de eigenaren van Tele2.
Iets wat mij meer vertrouwen geeft dan het bedrijf Voipbuster waar ik wat negatieve ervaringen mee heb gehad op het gebied van beltegoed.
Een klein stukje van nu.nl
Ja en Nee, Nee het is de zoveelste in een rij....
Ja, Toen ik de bedragen ging controleren viel mij op dat NL en BEL gewoon gratis zijn. Ik ben gaan checken of dit een stunt is maar blijkbaar niet. Volgens mij (voor zolang het duurt) is en blijft het gewoon gratis.
Ik heb me net geregistreerd en het werkt absoluut perfect, erg helder en misschien zelfs iets beter dan skype.
Ik wil jullie dit in iedergeval onder de aandacht brengen misschien dat jullie er iets aan hebben. Ik momenteel in iedergeval wel!
http://www.parlino.com/
De dienst zelf heet Parlino en moet de direct concurentie aangaan met Parlino maar zeker ook Voipbuster. Parlino is opgericht door de eigenaren van Tele2.
Iets wat mij meer vertrouwen geeft dan het bedrijf Voipbuster waar ik wat negatieve ervaringen mee heb gehad op het gebied van beltegoed.
Een klein stukje van nu.nl
Goh, TS is dit nu zo spannend allemaal?Tele2 introduceert eigen Skype
Uitgegeven: 2 mei 2006 08:31
Laatst gewijzigd: 2 mei 2006 08:34
LUXEMBURG - De Zweedse telecomonderneming Tele2 heeft dinsdag een softwareprogrammaatje geïntroduceerd waarmee gratis kan worden gebeld via internet. Met de dienst, Parlino, gaat het bedrijf de concurrentie aan met Skype.
Het bellen is alleen gratis wanneer contact wordt gezocht met andere gebruikers. Voor andere telefoontjes (mobiel en vast) kunnen beltegoeden worden gekocht.
Skype, dat al meer dan honderd miljoen gebruikers telt, hanteert dit concept ook.
Ja en Nee, Nee het is de zoveelste in een rij....
Ja, Toen ik de bedragen ging controleren viel mij op dat NL en BEL gewoon gratis zijn. Ik ben gaan checken of dit een stunt is maar blijkbaar niet. Volgens mij (voor zolang het duurt) is en blijft het gewoon gratis.
Ik heb me net geregistreerd en het werkt absoluut perfect, erg helder en misschien zelfs iets beter dan skype.
Ik wil jullie dit in iedergeval onder de aandacht brengen misschien dat jullie er iets aan hebben. Ik momenteel in iedergeval wel!
http://www.parlino.com/
You can't control the wind, but you can adjust your sails.