Parlino Internetbellen

Pagina: 1
Acties:
  • 3.607 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Online bellen is hot, dit blijkt wel weer uit een nieuwe geintroduceerde dienst.

De dienst zelf heet Parlino en moet de direct concurentie aangaan met Parlino maar zeker ook Voipbuster. Parlino is opgericht door de eigenaren van Tele2.

Iets wat mij meer vertrouwen geeft dan het bedrijf Voipbuster waar ik wat negatieve ervaringen mee heb gehad op het gebied van beltegoed.

Een klein stukje van nu.nl
Tele2 introduceert eigen Skype

Uitgegeven: 2 mei 2006 08:31
Laatst gewijzigd: 2 mei 2006 08:34
LUXEMBURG - De Zweedse telecomonderneming Tele2 heeft dinsdag een softwareprogrammaatje geïntroduceerd waarmee gratis kan worden gebeld via internet. Met de dienst, Parlino, gaat het bedrijf de concurrentie aan met Skype.

Het bellen is alleen gratis wanneer contact wordt gezocht met andere gebruikers. Voor andere telefoontjes (mobiel en vast) kunnen beltegoeden worden gekocht.

Skype, dat al meer dan honderd miljoen gebruikers telt, hanteert dit concept ook.
Goh, TS is dit nu zo spannend allemaal?

Ja en Nee, Nee het is de zoveelste in een rij....
Ja, Toen ik de bedragen ging controleren viel mij op dat NL en BEL gewoon gratis zijn. Ik ben gaan checken of dit een stunt is maar blijkbaar niet. Volgens mij (voor zolang het duurt) is en blijft het gewoon gratis.

Ik heb me net geregistreerd en het werkt absoluut perfect, erg helder en misschien zelfs iets beter dan skype.

Ik wil jullie dit in iedergeval onder de aandacht brengen misschien dat jullie er iets aan hebben. Ik momenteel in iedergeval wel!

http://www.parlino.com/

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:39
Heeft het geen losse voip servers?

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:20
Gratis: Nederland, Zweden, Belgie en Luxemburg t/m 31 mei

Zie: http://www.parlino.com/free-calls-to-landlines.php

...dus is wel degelijk een aktie

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je je ingeschreven voor die gratis telefoon? Zo ja, heb je meer informatie over dat apparaat? Volgens mij is het een usb phone....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:39
Muyz schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:23:
Gratis: Nederland, Zweden, Belgie en Luxemburg t/m 31 mei

Zie: http://www.parlino.com/free-calls-to-landlines.php

...dus is wel degelijk een aktie
Even vergelijking. Weet niet zeker of parlino klopt.

Beltarieven
Beltarieven Parlino:
BestemmingStarttikPer minuut NUPer minuut STRAKS (na 31 mei)
Vaste nummers0,00Gratis0,015
Mobiel in NL0,000,160,16

Beltarieven
Beltarieven Solcon:
BestemmingStarttikPer minuut overdagPer minuut avondPer minuut weekend/nacht
Vaste nummers0,030,01730,00930,0062
Mobiel in NL0,050,17990,17990,1799

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik het zelf al een 3-tal weken en het bevalt mij ook uitermate goed.

Ik hoop alleen dat ze nog wat aan de gui hiervan gaan doen, het is wel een beetje onoverzichtelijk zoals het er nu uitziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:42:
Heb je je ingeschreven voor die gratis telefoon? Zo ja, heb je meer informatie over dat apparaat? Volgens mij is het een usb phone....
Ik heb me ingeschreven en het is inderdaad een USB telefoon. Een tijdje geleden stonden ze op Schiphol al met een stand, headsets uit te delen. Toen hadden ze ook een aantal van die telefoons staan. De prijzen vallen trouwens erg mee, al is voipbuster voor vaste telefonie natuurlijk nog altijd goedkoper (afgezien van Parlino's actie tot het einde van deze maand dan).

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
mhr-zip schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:17:
Heeft het geen losse voip servers?
Volgens mij is de SIP proxy: register.parlino.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

De dienst zelf heet Parlino en moet de direct concurentie aangaan met Parlino maar zeker ook Voipbuster.
Het gaat de concurrentie aan met zichzelf? ;)

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:06
Tarieven zijn (imho) netjes. Lijkt me erg interessant om deze op te nemen in mn Linksys (MM-ding) met name voor 06-nrs.

Ze gebruiken itt Skype iig niet een eigen specifiek protocol:
Protocol - What Protocol does Parlino use?

Parlino uses the protocol IAX2 for the soft phone, but uses SIP in its back-end infrastructure.

Furthermore, Parlino supports SIP-based phones (ATA boxes and the like). As of now we are providing the service for Windows XP and Windows 2000 users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik probeer mij sinds deze morgen te registreren op mijn desktop crasht de applicatie.

Op mijn laptop lukt het maar doet de knop register niets, als ik iets niet invul zegt hij dat wel, lukt er van jullie iemand een user id te registreren.

[edit]
en gelukt.

Ze gebruiken trouwens http://www.voipgate.com hun infra, dus sip etc gaat mogelijk zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Tomsworld op 04-05-2006 09:46 ]

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit programma werkt prima!

Mijn vriendin kan nu mooi een maand lang gratis bellen met haar familie in Zweden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik zou vooraf meer willen weten van de betalings mogelijkheden.

Geluidskwaliteit lijkt goed, alhoewel ik alleen een antwoordapparaat aan de lijn heb gehad.

[ Voor 122% gewijzigd door GrrRon op 11-05-2006 14:37 ]

"Soylent Green is people!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Crusader

Arc Nature

GrrRon schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 14:24:
Ik zou vooraf meer willen weten van de betalings mogelijkheden.
Kijk eens op hun site zou ik zeggen.
Geluidskwaliteit lijkt goed, alhoewel ik alleen een antwoordapparaat aan de lijn heb gehad.
Prima geluidskwaliteit, ik merk geen verschil met VoipDiscount.com.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vbmot
> Volgens mij is de SIP proxy: register.parlino.com.

Klopt en werkt uitstekend op een Spa-Abel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epias
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Jammer dat de Parlino (voipgate) servers voorkeur geven aan low bitrate codecs. Moet op een Fritzbox echt PCMA forceren, anders is de kwaliteit om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Nu online

Crusader

Arc Nature

epias schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 00:41:
Jammer dat de Parlino (voipgate) servers voorkeur geven aan low bitrate codecs. Moet op een Fritzbox echt PCMA forceren, anders is de kwaliteit om te huilen.
Geen last van. Mijn SPA3000 lijkt toch echt de g711 codec te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Laatst online: 17:35
Ik wil deze service in mij router zetten. Ik heb een speedtouch 716 router.
Echter wil hij zich niet aanmelden?

Ik gebruik : register.parlino.com als SIP URI:
Username + Password conform account
Maar wat vul ik in op : Displayname: en Abbreviated number: ?

Het modem meldt zich niet aan op de dienst. Voipbuster werkt overigens uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyBart
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-07 16:01
Ik heb me vorige week ook aangemeld bij Parlino. Binnen 3 dagen stond de DHL voor de deur met mijn gratis Topcom USB-phone... Super toch!!! Aansluiten en installeren binnen een minuut zonder problemen voor elkaar. De kwaliteit is niet super, maar prima te doen. Mensen die ik bel die klagen wel dat ze een echo horen... heeft iemand nog een idee of ik iets aan mijn instellingen kan veranderen om dit te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Nu online

Crusader

Arc Nature

Dan zal ik één dezer dagen dus ook die phone verwachten, da's snel zeg.
Verder heb ik niets te klagen over Parlino, goede, heldere geluidskwaliteit en geen echo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Ik heb de phone voor het weekend al gehad. Leuk toestelletje, prima bereik. Als iemand 'm ook met andere voipprogjes aan de gang heeft zou ik graag vernemen hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Nu online

Crusader

Arc Nature

Nog steeds het toestel niet gekregen...

Volgens mij kun je met proggies als SJ-Phone dat ding aan de gang krijgen met andere voip providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
Ik zit ook al 2 weken te wachten op die phone.. maar goed :) .. ps ze reageren niet echt op e-mail .. en geen telefoonnummer op hun site te bekennen (leuk als voip aanbieder ...) ..
Zou ik ook Tele2 kunnen bellen met de vraag of de postbode mijn huis wel kan vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Kan ik met Parlino gewoon een VOIP-telefoon op mijn router's USB-poort inpluggen of moet het via Windows-software?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Nu online

Crusader

Arc Nature

Voorzover ik heb gezien moet het via software op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Het moet via Windows helaas. Die telefoon is in de praktijk niet meer dan een draadloze headset met eigen nummer invoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Nu online

Crusader

Arc Nature

vbmot schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 14:47:
Het moet via Windows helaas. Die telefoon is in de praktijk niet meer dan een draadloze headset met eigen nummer invoer.
handset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odyon
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-08-2024
heb net de telefoon opgehaald bij DHL (2x niet thuis :( )
Werkt prima, met Skype althans. Gewoon de software downloaden van de Topcom site voor de normale Butler 4012, en klaar.

Probleempje is echter dat ik nu niet mijn 30 euro kan opmaken. waarschijnlijk die originele 4012 software deinstallen, en de parlino troep erop gooien.
Heb ze al wel een mailtje gestuurd, probleem is namelijk dat als ik een 00316* nummer intik, er meteen weer disconnected staat. beetje vreemd, als iemand hier iets op weet, laat maar horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Nu online

Crusader

Arc Nature

Vandaag die Butler 4012 ontvangen. Net even geïnstalleerd, enkel de 4012 software van Topcom zelf en het programma SJ-Phone. Binnen een kwartier werkend gekregen, alleen vind ik de geluidskwaliteit om te janken. Klinkt alsof er hele zware compressie wordt gebruikt. Weet nog niet of dat aan die telefoon of aan SJ-Phone ligt.

edit: in SJ-Phone alle low-quality codecs disabled en alleen de g711-a en g711-u enabled gelaten. Geluidskwaliteit is nu een stuk beter, acceptabel.

[ Voor 19% gewijzigd door Crusader op 18-05-2006 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Eigenlijk bedoelde ik gewoon een speaker met microfoon in één apparaatje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
odyon schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:03:
heb net de telefoon opgehaald bij DHL (2x niet thuis :( )

Heb ze al wel een mailtje gestuurd, probleem is namelijk dat als ik een 00316* nummer intik, er meteen weer disconnected staat. beetje vreemd, als iemand hier iets op weet, laat maar horen.
Je moet ook een 316* nummer intypen, zonder 00 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Nu online

Crusader

Arc Nature

vbmot schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:40:
[...]

Eigenlijk bedoelde ik gewoon een speaker met microfoon in één apparaatje. ;)
Een walkie talkie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odyon
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-08-2024
kwaliteit van de butler zelf is prima, met skype althans. de kwaliteit van Parlino zelf is wel behoorlijk droef. Hopelijk binnen een half jaar beter, zodat ik mijn beltegoed op kan maken :P

En verder is het me al wel gelukt met bellen met Parlino, eerst alles deinstallen, rebooten, en die parlino troep erop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Nu online

Crusader

Arc Nature

Heb geen enkel probleem met Parlino. Uitstekende gesprekskwaliteit en geen uitval. Tot nu toe 100% beschikbaar geweest bij mij.

Zou je eens je mening willen beargumenteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 13-09 23:22
==> Internetproviders en Hosting

Geen 'rage' zoals voipbuster, aangezien dit toch niet gratis is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoe kan je met een telefoon aangesloten op een SIP ATA box een andere Parlino gebruiker bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Nu online

Crusader

Arc Nature

Duncan schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 00:18:
Hoe kan je met een telefoon aangesloten op een SIP ATA box een andere Parlino gebruiker bellen?
Ik gebruik Parlino zonder problemen met m'n SPA3000. Kan dus, mits de andere gebruiker een VoIP-In telefoonnummer heeft. Heeft de ander geen telefoonnummer op z'n Parlino account, dan is het vrij lastig.

[ Voor 25% gewijzigd door Crusader op 23-05-2006 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
Kan je dat niet in je dialplan oplossen door nummers aan een naam toe te kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Geen idee. Ik weet sowieso niet hoe dat werkt, met dialplan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Geprobeerd, je moet <nummer:naam> toevoegen waarbij nummer het nummer is dat je intoetst op je telefoon en naam de naam van de user is die je wilt bellen. Dan werkt het perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Duncan schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:43:
Geprobeerd, je moet <nummer:naam> toevoegen waarbij nummer het nummer is dat je intoetst op je telefoon en naam de naam van de user is die je wilt bellen. Dan werkt het perfect :D
Iemand intussen al wat ervaringen over de stabiliteit? Ik gebruik nu voipbuster en dat heeft toch wel regelmatig problemen en ik zit nu te denken om te switchen naar Parlino.

Pro voipbuster:
Gratis bellen naar vaste nummers
Volgens mij over het algemeen wel goedkoper dan Parlino
Gratis telefoonnummer
Nummer om goedkoop met je mobiel naar het buitenland te bellen.
Sms is goedkoper

Pro Parlino
Je beltegoed vervalt niet na 120 dagen zoals bij Voipbuster, zolang je af en toe een keer belt.
Stabieler?

[edit]
Toch voipbuster maar weer velengd :)
Het is goedkoper, smsen kan ook via een webapp ipv software, en dat nummer om mobiel naar het buitenland te bellen kan ook wel eens van pas komen.

[ Voor 21% gewijzigd door Marzman op 03-07-2006 13:45 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
Weet iemand of er een manier is om SMS te sturen via een cgi of api met parlino? Gisteren even met een sniffer gekeken en gezien dat de uitwisseling van informatie via het jabber protocol loopt. (Belangrijke data secured) ..

Ik wil namelijk eens kijken of ik wat kan maken waarmee ik via PHP een post kan doen naar een parlino waarmee ik dus bepaalde informatie naar mijn mobiel kan sturen. (Server info , temp. etc).. :) ..

Er zullen wel andere diensten zijn die dit ondersteunen , maar mijn vraag is specifiek voor parlino.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een plan van parlino om naast zweedse en luxemburgse parlino-in nummers ook lokale NL nummers aan te bieden? En als je belt met parlino-out wat voor een nummer ziet de ontvanger van je gesprek dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik heb ook gebruik gemaakt van de aanbieding en parlino bevalt uitstekend. Goedkoper dan skype en het gratis toestel (na aanschaf van 30 euro bel tegoed) doet het prima :)
In het begin had ik wel last van echo aan de andere kant maar na het weghalen van een vinkje bij de voice instellingen onder winxp (start > settings > control panel > sound and devices > tabblad voice > bij voice recording de knop volume > advanced > vinkje weg halen bij AGC; dit voor mensen die dit probleem ook hebben) was het probleem verholpen.
Kortom: tevreden gebruiker.

[ Voor 5% gewijzigd door hilgo op 29-08-2006 22:49 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
hilgo schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:48:
In het begin had ik wel last van echo aan de andere kant maar na het weghalen van een vinkje bij de voice instellingen onder winxp
Thanks voor de tip. Ik ben inmiddels ook Parlino gaan gebruiken, mede door de goede aanbieding met de telefoon. Leuk toestel dat prima voldoet mijns inziens.

Waar ik nog wel mee zit is dat Winamp ophoudt met spelen van geluid na een call. Ik heb nu het afspeelapparaat voor audio teruggezet naar mijn onboard soundcard, hopelijk houdt hij die settings vast. Mijn computer herkent een Voip-call automatisch als zijnde 'spraak' en niet langer als 'audio'?

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Normaal gesproken maakt de telefoon gebruik van de voice instellingen en winamp van de sound instellingen, het zou dus goed moeten gaan.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandje
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-08 18:31
Ik heb Parlino als 2e voip provider naast Budgetphone in een Zyxel Prestige 2002L gezet. Ben nu wel zover dat ie wil registreren, kiestoon krijgt en uit lijkt te bellen. Maar er gaat geen tel. over aan de andere kant..
Ja ik heb een tegoed en via de softphone werkt het. 0031xx , 31xx en 0xx maakt geen verschil.
DTMF mode: RFC2833
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Bij de mediamarkt hebben ze nu een gratis parlino starterskit

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vanavond toch ook eens beginnen met Parlino,
Aangezien de telefoon ook is geschikt voor andere programma's is dat erg handig:

http://skype.topcom.net/standard.htm

Hoop dat ik hem snel in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist credits gekocht.
Bellen gaat oké, maar als ik sms naar een Nederlands T-Mobile Nr. ontvang ik niets zowel naar +316
als naar 00316

iemand hier ervaringen mee..?

Antwoord gevonden:
http://www.parlino.com/su...about_sending_sms-334.php

Smsen naar t-Mobile is niet mogelijk.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2007 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bemythical
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-04 12:16
Helaas krijg ik VoipBuster of Parlino niet met de Asus AX-112 (Voip Adapter) aan de praat. De enige status melding die ik krijg is "SIP Registration: Not yet register"...

Zie bemythical in "Asus AX-112 Voip Adapter (ATA Box)" voor meer details.

Wie heeft er tips voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

bemythical schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 15:34:
Helaas krijg ik VoipBuster of Parlino niet met de Asus AX-112 (Voip Adapter) aan de praat. De enige status melding die ik krijg is "SIP Registration: Not yet register"...

Zie bemythical in "Asus AX-112 Voip Adapter (ATA Box)" voor meer details.

Wie heeft er tips voor mij?
Misschien heb je hier wat aan?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bemythical
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-04 12:16
Misschien heb je hier wat aan?
[/quote]

Helaas. Deze had ik al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers.not
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-09 19:59
Fijn, net begonnen met Parlino, zelfs simpel headsetje besteld in de shop en al betaald, is bellen naar vaste nummers in NL opeens niet gratis meer. Ook de shop is aangepast, geen telefoon meer bij 30E tegoed en ook geen headsetjes meer. Toen ik mij een aantal dagen geleden aanmeldde was mij nog niets bekend over deze wijziging. :'( Of stond het ergens wel aangekondigd, behalve die vage berichtgevingen van 'tot dan en dan gratis...' van al een half jaar terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is mijn foon aangekomen, na 10 dagen.
Maar ik was niet thuis dus wachten tot maandag, nog niets te spelen dit weekend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuiust mijn telefoon ontvangen.
Ziet er goed uit, lekker klein en licht,

Mensen al ervaring met deze set, inc. met Skype etc..?

Ik heb problemen met T-Mobile te bereiken.
Per sms is bekent dat is onmogelijk.

Maaaar:
Wanneer ik probeer te bellen lukt het heel af en toe.

Zowel naar:
316******
00316****

Meer mensen met dit probleem..?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers.not
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-09 19:59
Mail van Parlino, geven aan dat ze momenteel bezig zijn/gaan met development, maar stoppen wel per 31 mei met credit voor mobiel en vaste lijn en dat we na 31 mei maar moeten kijken op de pagina van Parlino. Erg vreemde mail, vreemde toon. Lijkt eerder of ze de stekker er uit trekken?
Dear Parlino friend,

Thank you for using Parlino, we hope that you have enjoyed using the service. Since the launch of the service, we have gained constructive feedback from customers. This feedback has led to a decision to further develop our VoIP services. Such developments are in progress, with a view to replacing the current Parlino service.

What does this mean for you?

You will still be able to use Parlino until May 31. Your current credit for Parlino to landline & mobile calls will be valid until your credit has been used or until May 31 - whichever is sooner, in accordance with the applicable terms and conditions. On May 31 please visit www.parlino.com for more information about the Parlino service in your country.

If you still have credit in your account on May 31, we are happy to refund you in which case, please let us know your IBAN/SWIFT/BIC number, within 4 weeks, so we can refund you by bank transfer. Please send an email to: support@parlino.com with your Parlino username and bank details.

If you are keen to continue making calls to landlines & mobiles using VoIP once your credit has expired, please visit: www.parlino.com where we hope to offer you shortly an alternative service.

Parlino would like to retain your contact details to be able to contact you about further developments and the availability of its new services. If you do not want Parlino to use your contact details for these purposes please send an e-mail message to: support@parlino.com with "No commercial communications" in the subject line.

We are sorry for the inconvenience this might have caused you and look forward to meet you again on parlino.com.

Best Regards,

Parlino Support Team

[ Voor 20% gewijzigd door tweakers.not op 03-02-2007 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg de mail ook, Lijkt we dat ze gaan stoppen ja.
Ook kan je de client niet meer downloaden op de site.

Ik maak mijn credits op en ben weg daar, De parlino phone stoort trouwens met mijn wireless toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Dit is misschien een heel lange kick maar nogmaals nieuws van parlino.
-----Original Message-----
From: voipGATE Parlino Transfer Support [mailto:parlino@voipgate.com]
Sent: dinsdag 10 juli 2007 20:58
To: Tom XXXXX
Subject: Your PARLINO account tomsworld

Dear Tom XXXXXX,

as you have been informed in February, Parlino no longer provides
services to its existing customer base. Yet, vou can still benefit
from the cost advantages and quality of a strong voice over IP
service!

* What is changing?
Nothing! Parlino has set up a specific agreement with voipGATE a
leader company of the VoIP market, to ensure a smooth transition just
for you.

* Why voipGATE?
Having worked as a Parlino technology partner for years, voipGATE can
help you join a robust and user-friendly service in no time: you may
not even realise you've moved! Thanks to a system bridge, you can keep
using your complete Parlino's profile with username and password as
well as retain your address book wih all your personal contacts.

* Your advantage!
As a welcome in an even broader community, voipGATE instantly gives
you more than 250 minutes of free calls (a EUR 5 credit!). So you can
experience the voipGATE advantage right away.

* What's next?
Click the link now and get a EUR 5 credit to get started.

http://www.voipgate.com/parlino/?c=XXXXXXXXXXXXXX

your username is: XXXXXXXXXXX
your password is: XXXXXXXXXXX

Best regards,

voipGATE Support
Call +352 2020 2028 for assistance or contact parlino@voipgate.com
--
Your gate to the world of communication

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die mail heb ik niet gehad :(
Maar ik wil wel weer dat toestel gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:40:
Die mail heb ik niet gehad :(
Maar ik wil wel weer dat toestel gaan gebruiken.
http://www.voipgate.com/parlino/

Daar is gewoon een form volgens mij als je daar user & pass intypt krijg je de 5 euro, maar ik vraag me af of ze nog client soft gaan lezen want de backend was sip, en voipgate is een sip provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Stond in de SPAM.
Zal eens even gaan bekijken wat dit precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de Parlino phone al werkend gekregen met VOIPGate..?

Niemand die de Butler 4012 werkend of probeer dwerkend te krijgen met VoipGATE?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 20:32
Parlino site niet meer bereikbaar en de telefoons goedkoop kunnen kopen op ibood pas geleden ;)

Voor betere compatibiliteit met MSN en andere progs kun je hier eventjes kijken:
http://www.ibood.com/site...forum=1&topic=4291&page=6
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 18:24:
Heeft iemand de Parlino phone al werkend gekregen met VOIPGate..?

Niemand die de Butler 4012 werkend of probeer dwerkend te krijgen met VoipGATE?
Wellicht kun je met SJPhone uit de voeten ? In ieder geval het proberen waard:
http://www.inphonex.com/s...ftphone-configuration.php
http://www.voipgate.com/site/3/quick_config.php

[ Voor 46% gewijzigd door punisher007 op 06-08-2007 01:35 ]

http://blog.bjornhouben.com

Pagina: 1