[Sipura 3k] Vreemd gedrag: telefoon gaat steeds over

Pagina: 1
Acties:

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Hallo iedereen,

'k heb een tijdje geleden een sipura 3k gekocht, en ben af en toe (niet vaak...heb niet altijd tijd) aan het proberen om het ding werkend te krijgen.
M'n plan is om het ding via asterisk te laten werken (kpn -> sipura -> asterisk -> voipbuster en asterisk -> sipura ->kpn en sipura->kpn voor 164x), maar dat komt later wel. Ik heb nu een wat lastiger probleem:
Om de een of andere reden stuurt de sipura steeds weer een bel naar de telefoon, waardoor het lijkt alsof iemand mij belt. Hoe kan ik dit oplossen? In welk deel van de configuratie moet ik kijken? Als iemand configuratie info nodig heeft, moet dat gevraagd worden, want ik weet niet welke ik moet laten zien....

JF

Copy.com

• sariel
Iemand?

Copy.com

• sariel
stil....

Copy.com

Verwijderd

Het is niet echt gewenst om eerst binnen 2 uur te schoppen en dan weer... maar dat terzijde.

Gebeurt dit ook nog als je je KPN-lijn uit de Sipura haalt? Zo nee, staat hij waarschijnlijk niet goed afgesteld op een KPN-lijn en denkt de Sipura dat de KPN-lijn overgaat.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:00

IEF

Why so serious?

VMWI Ring Splash Len: 0 ?

Voicemail indicator KAN een ring sturen naar je telefoon..

• sariel
Voicemail......ik zie inderdaad een voicemail icoontje in m'n telefoon (vaag hoe die daar komt...). Ik zal dat vmwi eens op 0 zetten, kijken of het helpt.

Copy.com

• sariel
Dat was het inderdaad.....het is nu stil op de telefoon :) bedankt :)

Copy.com

Pagina: 1