Videokaart Problemen??

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• MarcSchuring
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2025
Ik had een geforce 2ti. Hiermee kon ik Starwars 1 niet spelen. Ik heb dxdiag (dx9c) gedraaid en bij de direct3d tests gaf hij aan dat ik de tests had beeindigd door op een toets te drukken. Dit is niet het geval. Ook simpele spelletjes als Mohrhuhn 3 werkten in eens niet meer, terwijl bijvoorbeeld NFS Underground 2 het wel goed doet (ik heb een xp1600+, 512 MB). Gisteren heb ik een ati radeon 9800 erin gezet, in de hoop dat deze upgrade voor verbetering zou zorgen, maar Starwars 1 doet het nog steeds niet, Mohrhuhn 3 niet, een bij de direct3d test zou ik nog steeds op knoppen drukken, terwijl ik dat niet doe.

Weet iemand een oplossing, want ik vind dit knap vervelend worden.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT is geen helpdesk, er is nog genoeg wat je zelf kunt proberen, bovendien geef je geen specs van relevante onderdelen als je moederbord of driverversies van VGA en (vooral) chipset. Of zelfs welk OS je draait...

Ik zou aanraden om even je drivers na te lopen, met name die van je moederbord chipset. Mocht je er niet uitkomen, dan mag je hier een topic openen, maar alleen als je volledig bent qua specs en er duidelijk blijkt dat je eerst zelf verder gezocht hebt en dingen die je in andere topics bent tegengekomen hebt geprobeerd :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.