Toon posts:

a7m266 ervaring?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de luxe om binnenkort een nieuw systeem te gaan kopen. Zit denken aan een 1200 dondervogel. Probleem is echter de mobo. Het mooiste zou ik toch wel de ASUS A7M266 vinden, maar het gehugen voor dit ding is toch wel aardig stevig aan de prijs. Heeft iemand al ervaring met dit bord en/of ddr geheugen. Moet ik wachten tot hij goedkoper wordt, of moet ik nu dan maar een "normaal" bord met "normaal" geheugen kopen? En wat voor "normaal" bord zou dit dan moeten zijn?

offtopic:
Om heel eerlijk te zijn, heb ik heel lang met het idee rond gelopen om een Intel te kopen. Maar ben nu toch overtuigd van de kwaliteiten (en vooral de prijs) van de AMD's. Ik ben mij aan het orienteren, maar heb de afgelopen 3 maanden dus alleen maar naar Intel bordjes gekeken.

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Het bord is nog niet in nederland te koop iig.

Don't You stare there, Operate!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:44
Oh jawel hoor Seppie, kijk maar in de pricewatch :)

Ik zou er persoonlijk nog even mee wachten.. zij zijn nog in een erg pril stadium.

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-08 15:57

SG

SG surft naar info hardewaren

Daarom heb ik toch maar voor de a7v133 gekozen met 256 mb sdr.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K