Ik heb de luxe om binnenkort een nieuw systeem te gaan kopen. Zit denken aan een 1200 dondervogel. Probleem is echter de mobo. Het mooiste zou ik toch wel de ASUS A7M266 vinden, maar het gehugen voor dit ding is toch wel aardig stevig aan de prijs. Heeft iemand al ervaring met dit bord en/of ddr geheugen. Moet ik wachten tot hij goedkoper wordt, of moet ik nu dan maar een "normaal" bord met "normaal" geheugen kopen? En wat voor "normaal" bord zou dit dan moeten zijn?
offtopic:
Om heel eerlijk te zijn, heb ik heel lang met het idee rond gelopen om een Intel te kopen. Maar ben nu toch overtuigd van de kwaliteiten (en vooral de prijs) van de AMD's. Ik ben mij aan het orienteren, maar heb de afgelopen 3 maanden dus alleen maar naar Intel bordjes gekeken.
Om heel eerlijk te zijn, heb ik heel lang met het idee rond gelopen om een Intel te kopen. Maar ben nu toch overtuigd van de kwaliteiten (en vooral de prijs) van de AMD's. Ik ben mij aan het orienteren, maar heb de afgelopen 3 maanden dus alleen maar naar Intel bordjes gekeken.