[Shopsurvey] Eigen beoordeling shop Eno?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Frank
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-07 13:46
Naar aanleiding van een zoektoch op pricewatch naar de nieuwste raptor kwam ik uit op de shopsurvey van Eno. Heel opmerkelijk staan daar 1 hele negatieve en 1 hele positieve beoordeling.

Nu bekruipte mij het gevoel bij het lezen van de positieve review dat hij door de eigenaar van de shop zelf is geplaatst om de negatieve beoordeling te compenseren met een reclame praatje. De wijze waarop de loftrompet voer deze shop wordt geblazen klinkt bijzonder ongeloofwaardig.
Na het bekijken van de poster zijn profiel zag ik dat zijn account ook nog geen week geleden is aangemaakt. Dit versterkte mijn vermoedens.
Bovendien krijg ik na het bekijken van de website van Eno niet bepaald een positieve indruk.

Nu was mijn vraag of mijn vermoedens gedeeld worden, en of er (in algemene zin) opgetreden wordt tegen dit soort 'reclame'.

Link naar de shopsurvey: link
Link naar de webshop: http://www.eno-bv.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:18

Angeloonie

Cheeseburger Addict

OMFG :X hoe vaak kan je het woord "zeer" gebruiken 8)7

Overduidelijk nep!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
ShS ziet er idd erg gelikt uit.
De bezorging van de harde schijf zelf was niet nodig aangezien ik deze zelf heb afgehaald. Maar over de verpakkingen, voorraad en indruk die ik kreeg van de winkel en de bestelafhandeling van goederen die klaar stonden om te worden verzonden was ik zeer positief. Het zag er allemaal zeer vakkundig uit en met de goederen werd voorzichtig omgesprongen. Ook was het in mijn geval mogelijk om goederen die in het uitzonderlijke geval niet op voorraad \waren en ook bij een telefonische of website bestelling direct na te laten bezorgen.
8)7

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Frank
Mocht het echt zo zijn dat het gewoon reclame is, dan fraudeert het bedrijf in feite. Lijkt me ook nog eens strafbaar, en als het dat niet is zou het wel moeten zijn. Het is pure misleiding om klanten te winnen.

Mensen die op zoek gaan naar een kwaliteitsproduct als de nieuwe Raptor van WD en dan naar de pricewatch gaan kijken komen dan op deze shop uit. Lijkt me geen goede zaak.
Daarnaast wordt op de site de Raptor al niet meer aangeboden, dus de notering zou verwijdert mogen worden. Weet iemand waar ik dat kan melden?

Dan nog een vraag aan de t.net crew; wordt er opgetreden tegen dit soort praktijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Herr Frank schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 00:03:
Daarnaast wordt op de site de Raptor al niet meer aangeboden, dus de notering zou verwijdert mogen worden. Weet iemand waar ik dat kan melden?
Yep: kijk maar eens goed naar de pricewatch (Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/edit.gif).
Dan nog een vraag aan de t.net crew; wordt er opgetreden tegen dit soort praktijken?
Uiteraard, zie bv. [rml][ ShS] Meldingen - deel 3[/rml]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Frank
Ach, totaal over het hoofd gezien. Ik zal aldaar ook een melding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ok :) .
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.