Hallo allemaal,
ik weet niet of ik dit topic in het goede forum neer zet, maar ik wacht rustig af
Ik heb een vraag over het volgende:
binnen een paar maandjes ga ik een nieuw systeem aanschaffen en daarbij zit ik te denken aan de volgende config:
Proc: AMD 64 3700+ San Diego
HD: WD 2500KS (SATA II)
Video: Asus VGA Radeon Extreme AX1600 XT Silent 256 MB
*Mobo: Asus A8N-E
*CPU koeler: Scythe Ninja
*Geheugen: Corsair TWINX 1024-3200C2PRO
De laatste 3 heb ik even apart neergezet, want over deze 3 icm elkaar gaat het namelijk.
Omdat ik deze config al een tijdje in mijn hoofd heb zitten ben ik eens aan het zoeken geslagen op GoT en allerlei review sites.
Ook nu heb ik me weer behoorlijk suf gelezen, maar ik blijf toch zitten met een vraag en dat is de volgende:
krijg ik geen problemen met de ruimte die ik heb op het mobo als ik de CPU koeler plaats?
De vraag rees bij mij, want ik zat weer te lezen en kwam deze review tegen.
Zijn er hier mensen op het forum die hetzelfde mobo icm deze koeler gebruiken? Zo ja, heb je dan ruimtegebrek of andere probleempjes (gehad)?
alvast bedankt voor jullie reacties
NB
Er is hier zo ongelooflijk veel te vinden, waarom dit nou net weer niet?
ik weet niet of ik dit topic in het goede forum neer zet, maar ik wacht rustig af
Ik heb een vraag over het volgende:
binnen een paar maandjes ga ik een nieuw systeem aanschaffen en daarbij zit ik te denken aan de volgende config:
Proc: AMD 64 3700+ San Diego
HD: WD 2500KS (SATA II)
Video: Asus VGA Radeon Extreme AX1600 XT Silent 256 MB
*Mobo: Asus A8N-E
*CPU koeler: Scythe Ninja
*Geheugen: Corsair TWINX 1024-3200C2PRO
De laatste 3 heb ik even apart neergezet, want over deze 3 icm elkaar gaat het namelijk.
Omdat ik deze config al een tijdje in mijn hoofd heb zitten ben ik eens aan het zoeken geslagen op GoT en allerlei review sites.
Ook nu heb ik me weer behoorlijk suf gelezen, maar ik blijf toch zitten met een vraag en dat is de volgende:
krijg ik geen problemen met de ruimte die ik heb op het mobo als ik de CPU koeler plaats?
De vraag rees bij mij, want ik zat weer te lezen en kwam deze review tegen.
Zijn er hier mensen op het forum die hetzelfde mobo icm deze koeler gebruiken? Zo ja, heb je dan ruimtegebrek of andere probleempjes (gehad)?
alvast bedankt voor jullie reacties
NB
Er is hier zo ongelooflijk veel te vinden, waarom dit nou net weer niet?