Nieuw, nu met Twitter
Gewoon het plaatje (60x60px) ergens op je webspace zetten en dan linken in je <a href="http://gathering.tweakers.net/profile.php">profile</a>.
Kan het ook van een bestaande website zijn?
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
Maar als je sociaal bent save je dat plaatje even en maak je 'm 60x60 pixels. Anders moeten de modemmers onnodig grote plaatje s downen.
Hij is 10kb groot en 60x53 pixels (kan ook 60x56 zijn). Het probleem is dat ik 'm op mijn schijf heb. Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik 'm onder mijn nick krijg?Maar als je sociaal bent save je dat plaatje even en maak je 'm 60x60 pixels. Anders moeten de modemmers onnodig grote plaatje s downen.
Nieuw, nu met Twitter
Ik ga er even vanuit dat je nergens webspace hebt. Ga naar www.dse.nl of een andere site die webspace aanbiedt, meldt je daar aan. ff 24uur wachten, dan zal je account wel actief zijn. Vervolgens installeer je een FTP-proggie (Cute/Leech FTP, FlashFxP enz. enz.) en FTP je naar ftp.dse.nl. Log in met je dse username en password. Upload het plaatje van je schijf naar de WWW directory en plaats de volgende link in je profile http://www.dse.nl/~username/naamplaatje.jpg.Op donderdag 25 januari 2001 04:06 schreef xfile het volgende:
[..]
Hij is 10kb groot en 60x53 pixels (kan ook 60x56 zijn). Het probleem is dat ik 'm op mijn schijf heb. Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik 'm onder mijn nick krijg?
Ik heb dse maar even als voorbeeld genomen, je kunt natuurlijk ook een andere site gebruiken. De procedure van het aanmelden en uploaden kan verschillen, maar dan raad ik je aan de plaatselijke FAQ te lezen.
Succes.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
En als je al wel een website hebt gekregen, maar daar nog geen gebruik van hebt gemaakt?
[edit] correcter Nederlands
[edit] correcter Nederlands
Nieuw, nu met Twitter
Dan kun je 'em op die website gooien met een FTP programma.
Dan log je in op je verkregen webspace (adres, loginnaam en wachtwoord dus) -> upload je plaatje -> uitloggen -> klaar is kees.
Dan nog even een link in je profile naar je net geuploade plaatje.
Dan log je in op je verkregen webspace (adres, loginnaam en wachtwoord dus) -> upload je plaatje -> uitloggen -> klaar is kees.
Dan nog even een link in je profile naar je net geuploade plaatje.
"I sit in my room and imagine the future."
Ben er nu mee bezig:)
Nieuw, nu met Twitter
Gelukt, thnx to u all.
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
En het is nog een koe ookOp donderdag 25 januari 2001 09:13 schreef xfile het volgende:
Gelukt, thnx to u all.
Ja, want ik spaar voor de zogenaamde blokjes voor de dpc. Daar ben ik ook een newbie in.
Ik vind het echt een fantastisch project, want daar kan ik mijn chauvinisme lekker in kwijt tot het WK voetbal er weer is:)
Hoe vind je 'm eigenlijk?
Ik vind het echt een fantastisch project, want daar kan ik mijn chauvinisme lekker in kwijt tot het WK voetbal er weer is:)
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
Hij's leukOp zaterdag 27 januari 2001 01:16 schreef xfile het volgende:
Ja, want ik spaar voor de zogenaamde blokjes voor de dpc. Daar ben ik ook een newbie in.
Tnkx, heb ik ook wel een tijdje naar lopen zoeken. Wat hebben ze toch weinig gifjes of animations van koeien. Snap jij het nou?
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
Dan maka je ze toch zelf. Ik maak al me icons zelf. Complete filmscenes in een kleine filesize.Op zaterdag 27 januari 2001 01:24 schreef xfile het volgende:
Tnkx, heb ik ook wel een tijdje naar lopen zoeken. Wat hebben ze toch weinig gifjes of animations van koeien. Snap jij het nou?
Ik zie dat je nu de witte roos gebruikt. Zoals velen. Mooi .. mooi ..
Ik heb het net gelezen. Ik dacht net zoals een paar anderen, waarom al die witte rozen, maar na even zoeken kwam ik achter de reden. Er is hier in deze thread maar een ding te zeggen: hele trieste zaak:'(
[ontopic]Waar haal je een progje vandaan die je eigen icoon maakt? Lijkt me erg leuk namelijk.[/ontopic]
[ontopic]Waar haal je een progje vandaan die je eigen icoon maakt? Lijkt me erg leuk namelijk.[/ontopic]
Nieuw, nu met Twitter
Mijn plaatje is niet 60 60 maar hij wordt vanzelf geresized..
maakt dat uit of moet ik hem alsnog effe resizen//
maakt dat uit of moet ik hem alsnog effe resizen//
Resizen! Ik als modemmer moet nou een plaatje van iets van 300x400 binnen trekken, terwijl je deze toch maar op 60x60 ziet.. En als ie 60x60 zou zijn, zou die dus veel kleiner zijn 
Edit: Nu issie 50 Kb, je kunt 'm waarschijnlijk wel onder de 2,5 Kb krijgen... (als dat niet lukt moet je HlpDsk ff vragen
)
Edit: Nu issie 50 Kb, je kunt 'm waarschijnlijk wel onder de 2,5 Kb krijgen... (als dat niet lukt moet je HlpDsk ff vragen
Verwijderd
netjesOp zaterdag 27 januari 2001 22:09 schreef johnny appleseed het volgende:
ijverige bui
hijs nu 2146 bytes
[afbeelding]
edit:
tikfoutje
Ik doe me GIFjes meestal met Photoshop, VirtualDub en Ulead Gif Animator.
KIJK ES, KIJK IS!
Ik heb hem veranderd
speciaal voor jullie
Ik heb hem veranderd
speciaal voor jullie
Ik zat al te wachten tot iemand er wat over zeiOp maandag 29 januari 2001 09:54 schreef johnny appleseed het volgende:
nee ik ben een lieverd dat je hem van mijn server af mag blijven trekken
Pagina: 1