Toon posts:

[Meeting] donderdag 4 mei in Den Bosch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien de vorige ad-hoc meeting in Groningen een behoorlijk succes was, met genoeg mensen, leek het mij het Oxi en mij leuk om hetzelfde eens te proberen in Den Bosch. Aangezien een groot deel hier student is, en dus mogelijk van

Ik heb zelf 's ochtends nog een afspraak om 10:00 in Nijmegen, wat betekent dat ik tegen 12:30 in Den Bosch kan zijn. Dan kunnen we lekker door de stad lopen en eventueel achteraf nog wat eten. Dit keer geen strakke planning zoals ik meestal meets organiseer, maar gewoon lekker ad hoc door een centrum lopen en leuke platen schieten. Oxi en ik zijn er sowieso, een ieder die mee wilt is welkom :)

Wie wil? :)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Jeu, dat is wel erg student minded. Er zijn ook mensen die werken hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is dat ik het weekend vol zit en het eigenlijk meer iets was van "goh laten we eens kijken of er meer mensen zin hebben". Een minimeet met mogelijkheid tot extra instroom zullen we maar zeggen :P

[rml][ Ad-Hoc Meet] Utrecht[/rml]

Alleen was deze prutser me nét voor, terwijl Oxi en ik al langer hiermee rondliepen :'( :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 20:58 ]

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-01 08:13
Aaah, wat ben je toch weer zielig neo ;).

De meets kunnen gecombineerd worden, moet je alleen wel rekening houden met een half uurtje reistijd tussen den bosch en utrecht :P. De meeting in utrecht begint namelijk pas om 4 uur 's middags ;).

edit:
Blijkbaar heb ik op school niet echt goed opgelet toen ze dagen behandelden. De meetings zijn dus niet te combineren, want ze zijn op verschillende dagen...

[ Voor 28% gewijzigd door Wolfensteijn op 01-05-2006 21:55 ]

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Wolfensteijn schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:15:
Aaah, wat ben je toch weer zielig neo ;).

De meets kunnen gecombineerd worden, moet je alleen wel rekening houden met een half uurtje reistijd tussen den bosch en utrecht :P. De meeting in utrecht begint namelijk pas om 4 uur 's middags ;).
Bovendien is het donderdag 4 Mei en niet 5 Mei. ;)

Maar ik ben net met sporten wel lelijk gevallen (overstrekte knie bij het neerkomen). :X
Dus ik denk dat ik er donderdag wel bij kan zijn, maar garanderen kan ik het nu nog niet. :( :(

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

Topicstarter
Kleine kick :) Wie o wie heeft er zin om met mij, Oxi en een knappe meid op stap te gaan? :P

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-01 15:23

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Hou je er wel rekening mee dat je OV op 5 mei niet geldig is? :)

Verwijderd

Topicstarter
Daarom is het ook gepland op donderdag 4 mei :P

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Of ik haal ff niet 2 dingen door elkaar..... :X

[ Voor 4% gewijzigd door MartijnGizmo op 03-05-2006 17:06 ]

• Wolfensteijn
Maakt niet uit Martijn, ik had er ook last van... ;).

Als toevoeging, morgenmiddag ben ik in Scheveningen te vinden met een vriendin, dus ik zal zeer zeker niet in Den Bosch rondhobbelen. Maar in ieder geval veel plezier gewenst.

[ Voor 63% gewijzigd door Wolfensteijn op 03-05-2006 18:06 ]

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Hey, is dat toeval? Morgen aan't eind van de middag ben ik ook bij een vriend die in Scheveningen woont :). Borreltje pakken? ;)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• Wolfensteijn
Hrm, nee, had me vergist, zit in Zandvoort...

Verkeerd gelezen, was niet het slimste wat ik kon doen :P. En daarnaast, zit daar met een meisje, dus zelfs al was het Scheveningen, dan nog was ik niet even iets met je gaan drinken, en dat kan je wel begrijpen hoop ik :P.

Neo en Oxi, veel plezier vandaag nog in Den Bosch, en sorry voor de halve topic kaap :+

Verwijderd

Jammer dat ik dit topic nu pas zie, zou vandaag best wel willen fotograferen in Den Bosch.. Maarja andere keer dan maar :D Succes jullie vandaag :)

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Je hebt nog bijna 2 uur om er te komen, moet lukken vanuit Chillburg..... ;)

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-01 14:33

janklp

FortyTwo Capital

MartijnGizmo schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:37:
Je hebt nog bijna 2 uur om er te komen, moet lukken vanuit Chillburg..... ;)
Verdorie, Den Bosch ligt om de hoek. Nu heb ik net uitgeslapen zodat ik het middag college kan pakken. Is erg belangrijk college dus ik kan helaas echt niet.
Pagina: 1