[Case] Coolermaster Stacker 830 echt een uber kast ?

Pagina: 1
Acties:

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik wil naar een nieuwe kast, mijn oude vertrouwde Chieftec Dragon laat het toch afweten, er kan niet genoeg, of niet handig genoeg in met coolers erbij, hij is te zwaar en lomp.

De Coolermaster Stacker 830 is mooi voor bereid op veel coolers, leuke HD racks die je in de 5,25 kan douwen, handige aansluitingen voor USB e.d. bovenop, en nogmaals, veel 120mm coolers.
Hij is goed voor ATB BTX en afwijkende gevallen, goed aan te passen naar wensen.

Maar, is dit te mooi om waar te zijn ? Of is hij echt zo goed ?
Is er ook over nagedacht of hebben ze het simpel gedaan, klitk het echt zo mooi in elkaar of breekt het meteen af en heb je niets ?
Hij is nogal nieuw, dus is het nog niet algemeen bekend, maar ik moet het weten.

Mijn plan, een PC met teveel HD's om op te noemen (vandaar dat het zo mooi is om voorop een berg cooler te zetten die de HD aanpakken.).
Met een energie slurpende kaart en HD's dus erin. Regelmatig LAN's pakken met die kast.

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Dit kan beter in het "stacker topic" : Cooler Master Stacker discussie topic Deel 4 ;)

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

Kast is prima geschikt. Kunnen 8 disks in en dan heb je nog drie 5,25 inchbays over. Door de ingebouwde handvaten is de kast goed mee te nemen naar LAN's. Er is ook voldoende koeling mogelijk voor exotische hardware. Prima kast dus, zeer geschikt.

Goud is geen geld

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-02 16:40

Krizzie

Progressive Music \o/

Als je veel hdd's kwijt wilt kun je misschien beter naar een Stacker 810 kijken. :) Deze heeft 3 bays meer waardoor je dus 4 hdd's extra kwijt kan dan met de 830. :) (totaal komt dan op 16 zonder opticals)

In de 810 kun je 5x 120mm fans kwijt en 2x 80mm dus ook zat lucht verplaatsing. :) Ik heb hem zelf ook en ben er erg tevreden mee! :D (zie sig voor een foto.)

De 810 is naar mijn idee zeer volledig uitgerust (kan 10 stackers onderhouden met de schroeven en onderdelen die je erbij krijgt :+ ) en goed afgewerkt, de 830 zal niet anders zijn neem ik aan. :)

Meer vragen over de Stacker serie kun je hier vinden. :)

Stacker topic

Edit: niels was me voor met de link. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Krizzie op 01-05-2006 20:27 ]

Geluidswolk

Verwijderd

http://tweakers.net/reviews/611

denk dat je aan die meer heb, is een goede review van de kast
maar je zou ook de gewone stacker kunnen nemen, groter en goedkoper

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Done.