Hoi,
ik heb al heel wat websites bezocht, maar ben nog niet veel wijzer geworden. Behalve dan dat er veel te koop is.......
Ik wil graag het volgende (ik weet dat het een lang wensenlijstje is):
2 TV's beneden verbonden middels kabel (waarvan 1 een DVI ingang heeft)
1 TV boven moet nog draadloos verbonden worden(kan geen kabel trekken)
Digitale televisie (liefst op alle 3 TV's)
Ik wil graag op alle 3 TV's afzonderlijk kunnen zappen.
Evt een media center erbij tussen.
Ik heb diverse items bekeken, maar snap niet alles.
Als ik digitale tv van @home neem, dan koop ik een digitale ontvanger, maar kan ik dan op 3 TV's hier tegelijkertijd gebruik van maken? Of moet ik voor elke TV een digitale ontvanger kopen?
Hoe krijg ik een stabiele draadloze verbinding waarmee ik alle zenders kan bekijken?
Ik heb gekeken naar een pinacle show center, maar hier wordt over geschreven dat de draadloos verbinding vaak moeizaam werkt.
Kan ik evt. een PC aansluiten op de kabel, zodat ik op alle tv's foto's en films kan kijken (evt door een TV kaart te kopen)
Wie kan mij adviseren wat goed werkt? Zowel praktisch als stabiel graag?
Bij voorbaat dank voor jullie antwoorden.
ik heb al heel wat websites bezocht, maar ben nog niet veel wijzer geworden. Behalve dan dat er veel te koop is.......
Ik wil graag het volgende (ik weet dat het een lang wensenlijstje is):
2 TV's beneden verbonden middels kabel (waarvan 1 een DVI ingang heeft)
1 TV boven moet nog draadloos verbonden worden(kan geen kabel trekken)
Digitale televisie (liefst op alle 3 TV's)
Ik wil graag op alle 3 TV's afzonderlijk kunnen zappen.
Evt een media center erbij tussen.
Ik heb diverse items bekeken, maar snap niet alles.
Als ik digitale tv van @home neem, dan koop ik een digitale ontvanger, maar kan ik dan op 3 TV's hier tegelijkertijd gebruik van maken? Of moet ik voor elke TV een digitale ontvanger kopen?
Hoe krijg ik een stabiele draadloze verbinding waarmee ik alle zenders kan bekijken?
Ik heb gekeken naar een pinacle show center, maar hier wordt over geschreven dat de draadloos verbinding vaak moeizaam werkt.
Kan ik evt. een PC aansluiten op de kabel, zodat ik op alle tv's foto's en films kan kijken (evt door een TV kaart te kopen)
Wie kan mij adviseren wat goed werkt? Zowel praktisch als stabiel graag?
Bij voorbaat dank voor jullie antwoorden.
[ Voor 4% gewijzigd door Tiku op 01-05-2006 19:16 ]